Thursday 18 April 2024| ۱۱: ۵۸ - پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲
در این جنگ اقتصادی که آمریکا علیه ایران آغاز کرده رهمنودها و فرمایشات امام خمینی(س) نجات بخش است و آرمان های به یادگار مانده از امام راحل را باید احیا کرد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:  آرمان های به یادگار مانده از امام راحل را باید احیا کرد


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با حضور در حرم مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران ضمن تجدید میثاق با ارزش ها و آرمان های امام و شهدا گفت: امروز کشور در یک جنگ تمام عیار اقتصادی به سر می برد و با توجه به حجم تعهدات سازمان تامین اجتماعی در قبال نیمی از مردم کشور باید تلاش شود تا در عرصه های مختلف معیشت، مستمری و درمان مردم ایران به درستی صورت گیرد و نقش سازمان نسبت به گذشته پررنگ تر و تاثیرگذارتر خواهد بود.

دکتر سید تقی نوربخش در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان افزود: در این جنگ اقتصادی که آمریکا علیه ایران آغاز کرده رهمنودها و فرمایشات امام خمینی(س) نجات بخش است و آرمان های به یادگار مانده از امام راحل را باید احیا کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: اندیشه های امام خمینی(س) به اندازه ای متعالی بود که مانند یک میراث قدیمی  و ارزشمند در ایدئولوژی اسلامی ریشه داشت و در تاریخ ایران نهادینه بود و امروز در این شرایط بحرانی فرموده های ایشان چراغ راه هدایت خواهد بود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آستان
خبرنگار: مهدیه شایگان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین