Thursday 28 March 2024| ۱۸: ۰۷ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
مددجویان و مددکاران اجتماعی این موسسه خیریه در حرم مطهر امام خمینی(س) حضور یافتند و با قرائت زیارت نامه و اهدای تاج گل یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.
تجدید میثاق موسسه خیریه توانبخشی بچه های آسمان با آرمانهای امام راحل

جمعی از مددجویان،مددکاران و پرسنل موسسه خیریه توانبخشی بچه های آسمان استان های تهران ؛البرز و خراسان با آرمان های امام راحل تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان، مددجویان و مددکاران اجتماعی این موسسه خیریه در حرم مطهر امام خمینی(س) حضور یافتند و با قرائت زیارت نامه و اهدای تاج گل یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.

لازم به ذکر است، خیریه توانبخشی بچه های آسمان در سال ۱۳۷۸ با نیت خدمات رسانی در بستر آسیب های اجتماعی به ویژه معلولین و تلاش در تعالی فرهنگ اجتماعی و نوع دوستی و رعایت حقوق معلولین با استفاده  آموزه های افکار حضرت امام راحل و آرمان‌های امام همام (ره ) تاسیس شد  که منابع تامین این موسسه از محل منابع امنا(ماترک معلول فوت شده مددجو کامران نقابی) کمکهای مردمی و یارانه دولتی  بصورت امنایی اداره می شود.

امروز به مناسبت سالگرد تاسیس موسسه در آستانه عید ولایت جمعی از مددجویان و مسولین خیریه توانبخشی بچه های اسمان سعادت تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی( س) را یافتند ،خیریه بچه های آسمان در استان های تهران ؛البرز و خراسان متولی نگهداری شبانه روزی و توانبخشی از چهارصد مددجوی معلول بی سرپرست و خدمات رسانی به بیش از هزار زن سر پرست خانوار را به عهده دارد که امروز در آستانه عید ولایت مددجویان آسایشگاه زیر ۱۴سال تهران و تعداد از مددجویان آسایشگاه فشم و مددجویان اسایشگاه کرج سعادت زیارت و تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام را پیدا کردند.
منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان
خبرنگار:مهدیه شایگان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین