Friday 29 March 2024| ۱۸: ۲۰ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
در نشست خبری مطرح شد؛
اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی تجهیزات مساجد و اماکن متبرکه از ۳۰ مردادماه جاری، تا یکم شهریور‌ماه سال جاری، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می شود.
۳۰ مرداد؛ افتتاح اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی تجهیزات مساجد و اماکن متبرکه

 اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی تجهیزات مساجد و اماکن متبرکه از ۳۰ مردادماه جاری، تا یکم شهریور‌ماه سال جاری، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار آستان، براساس آمارهای رسمی نزدیک به ۷۰ هزار مسجد در کشور وجود دارد که از این میزان ۶۰ هزار مسجد متعلق به شیعیان و ۱۰ هزار مسجد نیز برای اهل سنت است.

در این راستا و با توجه به اهمیت موضوع، اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی تجهیزات مساجد و اماکن متبرکه اواخر مردادماه جاری، برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در قالب زیر گروه‌های «طراحی و مهندسی»، « ساخت و نوسازی»، «ترمیم، مرمت و بازسازی» و «مصالح و تجهیزات ثابت و متحرک» برپا می‌شود.

علاقه‌مندان در صورت تمایل به مشارکت در این رویداد بین‌المللی و تخصصی باید نسبت به پیش ثبت نام آنلاین اقدام کنند. متخصصان با بررسی صلاحیت اشخاصی که اقدام به پیش ثبت نام کرده‌اند، فعالان حقیقی توانمند یا بااستعداد این حوزه را شناسایی و امکان حضور آنان در نمایشگاه را فراهم می‌کنند.

در برگزاری این نمایشگاه، نهادها و سازمان‌هایی همچون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز رسیدگی به امور مساجد، آستان مقدس رضوی، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، شهرداری تهران، سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب همکاری دارند.

 یادآوری می‌شود، تمامی غرفه‌ها در این نمایشگاه از سوی شرکت برگزار کننده، غرفه‌سازی شده و هزینه‌ای بابت غرفه‌سازی از شرکت کنندگان دریافت نمی‌شود.

لازم به ذکر است، امروز 29 مرداد ماه نشست خبری با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف در این زمینه برگزار شد و در این نشست خبری هاشمی قائم مقام نمایشگاه شهر آفتاب، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی شریف مدیریت نمایشگاه مساجد و اماکن متبرکه و دیگر مسئولان مربوطه حضور داشتند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان
خبرنگار: مهدیه شایگان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین