Friday 19 April 2024| ۱۱: ۳۳ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سمت و سوی فعالیت های قرآنی باید به سمت باورهای دینی درست و منطقی سوق یابد و از ابزار مختلف برای فهم آموزه های دینی استفاده شود.

به گزارش ایرنا، اصغر امیر نیا عصر سه شنبه در نشست خبری جشنواره ملی عکس آیات در کرمان افزود: یکی از این ابزارها هنر است که زبانی همگانی و نیاز به مرز جغرافیایی، زبان گویشی، مذهب و دین خاصی ندارد.

وی تصریح کرد: دفتر تبلیغ و ترویج فعالیت های قرآن و عترت تلاش دارد از ابزارهای مختلف برای توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی استفاده کند.

مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: سه برنامه اصلی از جمله برگزاری هفته های قرآن و عترت و جشنواره های ملی و بین المللی را در دستور کار قرار داده ایم و 16 جشنواره در رشته های مختلف تدارک دیده شده تا همه هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر از آن بهره ببرند.

وی با بیان اینکه جشنواره قبلی عکس در استان البرز برگزار شد، افزود: جشنواره امسال در آبان ماه در کرمان برگزار می شود و امیدواریم از نظر کیفیت و کمیت شاهد آثار خوبی باشیم.

امیرنیا تاکید کرد: مخاطب باید از تصویری که مقابل او قرار می گیرد درک داشته باشد و عکاس تصاویر دینی به ارزش ها، باورها و اعتقادات دینی مردم باور دارد.

در این نشست که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزار شد از پوستر جشنواره ملی عکس آیات رونمایی شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین