Tuesday 23 April 2024| ۱۶: ۵۴ - سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
سوگواره "احلی من العسل" برگزار شد؛
این مراسم معنوی با عنوان «احلی من العسل» با حضور عزاداران نوجوان و جوان تهرانی در صحن اصلی حرم مطهر امام راحل برگزار شد.
گردهمایی جوانان عاشورایی در حرم امام خمینی (س) برگزار شد


گردهمایی بزرگ پنج هزاری نوجوانان و جوانان عاشورایی با هدف تکریم فداکاری های حضرت قاسم بن الحسن (ع) امروز (یکشنبه) در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) این مراسم معنوی با عنوان «احلی من العسل» با حضور عزاداران نوجوان و جوان تهرانی در صحن اصلی حرم مطهر امام راحل برگزار شد.

نوجوانان و جوانان با نوحه خوانی و سینه زنی یاد و خاطر نوجوان شهید دشت کربلا و جوان دلاور بنی هاشم حضرت قاسم بن الحسن(ع) را گرامی داشتند و در رثای این شهید مظلوم اشک ماتم ریختند.

نوجوانان و جوانان شیفته اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در پایان این مراسم معنوی میثاق نامه خود را با نوجوان دشت کربلا قرائت کردند.

در این میثاق نامه تاکید شد که نوجوانان و جوانان ایران زمین اگرچه در کربلا و در رکاب ابا عبدالله (ع) حضور نداشتند اما امروز تحت لوای ولی فقیه پیرو خط امام زمان (عج) خواهند بود و در این مسیر تا آخرین قطره خون خود ایستادگی خواهند کرد.

برگزارکنندگان این مراسم، سازمان بهشت زهرا(س)، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، اعضای بسیج دانش آموزی، اعضای هیات جوانان و نوجوانان عاشورایی، کانون فرهنگی و هنری مساجد، اعضای دانش آموزی هیات انصار المهدی و نوجوانان پایگاه های بسیج مساجد و محلات اعلام شدند.

منبع:روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی(س)
خبرنگار: مهدیه شایگان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین