Friday 29 March 2024| ۱۵: ۲۰ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
چند سال گذشته که هوا سردتر بود در باران و برف گرفتار می شدیم و تنها آرزویم این بود که در پایان سفر و در کربلا در جوار بارگاه سیدالشهدا(ع) جان بدهم.
زائر پیاده کربلا در حرم مطهر امام راحل: پیمودن ۱۷۰۰ کیلومتر با پای پیاده به عشق سید الشهدا(ع)

جعفر باقری زائر پیاده کربلا که قرار است برای مراسم اربعین حسینی به کربلا برسد در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان امام خمینی(س) گفت: ۱۳ محرم سفر را آغاز کردم تا پیاده به سمت کربلا بروم هدف از این پیاده روی همدلی با اسرای کربلاست و پیمودن ۱۷۰۰ کیلومتر از شمال ایران تا کربلا طی یک ماه مشقتی است که به جان می خرم تا با اسرای کربلا همنوایی کرده باشم.

این زائر پیاده اهل مازندران که سالهای متمادی به کربلا با پای پیاده می رود در ادامه گفت: چند سال گذشته که هوا سردتر بود در باران و برف گرفتار می شدیم و تنها آرزویم این بود که در پایان سفر و در کربلا در جوار بارگاه سیدالشهدا(ع) جان بدهم.

باقری افزود: وقتی به کربلا بعد از روزهای طولانی نزدیک می شوم غم غربت به دلم می نشیند و حسی عجیب وجودم را فرامی گیرد که ظالمان زمانه با زنان و کودکان بی پناه، گرسنه، خسته، تشنه و غم زده چه کردند.

این زائر مازندرانی تصریح کرد: در طی مسیر اشک می ریزم و برای مردمانی که التماس دعا دارند برای شفای بیماران شان دعا می کنم.امسال هم طبق روال سال های قبل سر راه به حرم مطهر امام راحل برای زیارت آمدیم تا پیمان ببندیم پرچم انقلاب عظیم ۴۰ ساله را به صاحب اصلی اش تقدیم خواهیم کرد.

منبع: روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی(س)
خبرنگار: مهدیه شایگان


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین