Saturday 20 April 2024| ۰۰: ۵۴ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
هم اکنون بعد معنوی نیروهای نظامی ما بر تمام ارتش های جهان برتری دارد و قدرت معنوی نیروهای نظامی ما به قدری زیاد است که هیچ ارتشی توان مقابله با این نیروی قدرتمند را ندارد.
امیر دریادار سیاری: بر پیمان های خود با امام راحل هنوز هم تاکید داریم


معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم معنوی تجدید میثاق با آرمان های پیر جماران  اظهار داشت: امروز به مناسبت 24 مهرماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش توفیق زیارت حرم مطهر امام خمینی (س) را داشتیم و بر پیمانهای خود با این امام قدسی تاکید کردیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) امیر دریادار سیاری بیان کرد: مبنای فعالیت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نزدیک کردن دلها به خداوند است و خوشبختانه با گذشت 40 سال از عمر پر برکت نظام این مهم محقق یافته است.

وی عنوان کرد: هم اکنون بعد معنوی نیروهای نظامی ما بر تمام ارتش های جهان برتری دارد و قدرت معنوی نیروهای نظامی ما به قدری زیاد است که هیچ ارتشی توان مقابله با این نیروی قدرتمند را ندارد.

دریادار سیاری افزود: ارتش ما یک ارتش معنویت محور است و این به معنی آن است که سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به خوبی وظایف محوله اش را به انجام رسانده و در آن موفق بوده است.

مسئولان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای اصحاب رسانه، شهدای مدافع حرم و شهدای آتش‌نشان را گرامی داشتند.

منبع: روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی(س)
خبرنگار: مهدیه شایگان


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین