Tuesday 23 April 2024| ۱۸: ۰۰ - سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
ما شاهد هستیم که بعد از چهل سال آن ندایی که امام خمینی(س) برای ایجاد وحدت در بین جهان اسلام داد، امروز نمادهای آن را به خوبی مشاهده می‎کنیم.
معاون وزیر اوقاف سوریه: امام‌ راحل روح استقلال‌طلبی را در مسلمانان زنده کرد

مشاور وزیر اوقاف سوریه وعضو اتحادیه علمای بلاد شام با حضور در حرم مطهر امام راحل ضمن ادای احترام به مقام شامخ پیر جماران گفت: چهل سال پیش امام خمینی(س) روح استقلال طلبی و بازگشت به ایمان مردم را در آنها زنده کرد.

 دکتر شیخ رفعت علی دیب در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) اظهار کرد: ما شاهد هستیم که بعد از چهل سال آن ندایی که امام خمینی(س) برای ایجاد وحدت در بین جهان اسلام داد، امروز نمادهای آن را به خوبی مشاهده می‎کنیم.

وی تصریح کرد: امروز ما مشاهده می‎کنیم که دفاع از جهان اسلام، برای جمهوری اسلامی، شیعه و سنی نمی‎شناسد. نفوس مسلمین برای جمهوری اسلامی ایران اولویت اول است. انقلاب و بیداری که امام خمینی ایجاد کرد در کشور ایران و در کشورهای مختلف در بین مردم، موفق شد پرده تزویر و ریا را از چهره بسیاری از دولت‎ها بزداید.

معاون وزیر اوقاف سوریه افزود: چقدر مبارزه با اسرائیل در طول دهه‎های گذشته انجام شد با شعار بدون محتوای دفاع از «عربیت». این شعار و این مبارزه به نتیجه نرسید که بماند، بسیاری از کشورهای عربی، بعضی از مناطق کشور خودشان را هم از دست دادند و در دست رژیم صهیونیستی افتاد. آنچه که امروز این رژیم را به وحشت انداخته، بازگشت مسلمین به هویت اسلامی خودشان است.

منبع: روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی(س)
خبرنگار: مهدیه شایگان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین