Friday 19 April 2024| ۲۳: ۱۹ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برای نخستین‌بار دانشگاهیان را به مراسم مذهبی پیاده‌روی اربعین اعزام کرد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد، مراسم بدرقه دانشجویان،استادان و کارکنان به کربلای معلی با حضور دکتر سعید قاضی مغربی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره)، جناب آقای اصغریان معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) ، هیات رئیسه واحد و جمعی از استادان، کارکنان و خانواده های زائرین در مجتمع دانشگاهی یادگار امام (ره) برگزار گردید.

هدف از برگزاری این اردو که ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی است، تعامل هرچه بیشتر میان دانشگاهیان به‌ویژه استادان و دانشجویان است.

ثبت‌نام‌کنندگان در این کاروان به گروه‌های ده نفره تقسیم شده‌اند و در هر گروه یک استاد معارف و استادی از دروس دیگر، دانشجو را در طول سفر از تهران تا نجف و از نجف تا کربلای معلی همراهی می‌کند.

این کاروان برای اولین بار در  دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با شرکت ۱۴۳ نفر از استادان، کارکنان و دانشجویان   از ۲ آبان‌ماه از تهران به سمت کربلای معلی حرکت کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین