Saturday 20 April 2024| ۱۷: ۲۷ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸
ما امروز از یک ارتش مومن، متدین ،انقلابی ، ولایی ،شهادت طلبانه و جهادی برخورداریم و به لطف اندیشه های پیرجماران ارتش در همه عرصه ها خوش م درخشد.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: پیروزی ارتش در همه عرصه ها آرزوی امام راحل بود


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) گفت: از معمار کبیر انقلاب اسلامی یادگاری های ارزشمندی مانده است تاسیس نهادهای فرهنگی در نیروهای مسلح یکی از یادگارهای امام راحل است.

حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) افزود: پیروزی ارتش در همه عرصه ها آرزوی امام بزرگوار بود و ما امروز از یک ارتش مومن، متدین ،انقلابی ، ولایی ،شهادت طلبانه و جهادی برخورداریم و به لطف اندیشه های پیرجماران ارتش در همه عرصه ها خوش م درخشد.

وی در ادامه بیان داشت: جان مایه تلاش های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش کلام و محور قرآن است و برای آینده نقشه راه ما اجرای طرح های ۱۲گانه فرهنگی مصباح است که در یکسال اخیر در حال اجراست و همه مخاطبان در ارتش را تحت پوشش قرار می دهد. خوشبختانه تا به الان توانسته ایم موفقیت ها و پیروزی های چشمگیری را از آن خود کنیم و راه امام راحل را با تلاش و جسارت ادامه دهیم.

منبع:روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی(س)
خبرنگار: مهدیه شایگان


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین