Thursday 25 April 2024| ۱۸: ۵۶ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
سردار حسین رحیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س)افزود: جامعه اکنون در مسیر و شرایط بسیار سخت، سنگین و پر مشکل قرار دارد که با تاسی به راه ایشان می توانیم این مسیر سخت را سپری کنیم.
فرمانده نیروی انتظامی: اندیشه های امام راحل همان آرمان های اسلام، قرآن و راه امام حسین(ع) است


فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: امام راحل تمام وجود ما است و راه، مسیر و حرکت امام خمینی(س) تا انقلاب مهدی(عج)ادامه دارد.

سردار حسین رحیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س)افزود: جامعه اکنون در مسیر و شرایط بسیار سخت، سنگین و پر مشکل قرار دارد که با تاسی به  راه ایشان می توانیم این مسیر سخت را سپری کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: همگی باید پاسدار آرمان های امام بزرگوار باشیم زیرا اندیشه ها و اهداف ایشان همان آرمان های اسلام، قرآن ، دین و راه امام حسین(ع) است.

سردار رحیمی بیان داشت: حرکت امام راحل یک حرکت اسلامی بود و در مقایسه با زمان طاغوت باید گفت جوانان امروز از لحاظ اعتقادات و رعایت شئونات، و حتی جامعه از نظر اقتصادی و اجتماعی و پیشرفت های مختلف در همه عرصه ها تحولات زیادی داشته و با آمدن امام راحل این اصول و چارچوب در جامعه ایران شکل گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: برای رسیدن به اندیشه های والای ایشان باید بیشتر تلاش کنیم زیرا بدون تلاش میسر نیست.

منبع: روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی(س)
خبرنگار: مهدیه شایگان


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: