Thursday 25 April 2024| ۲۳: ۱۷ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
علی صابر ماهانی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف مهم هفته بسیج دانش آموزی، آموزش نحوه استفاده دانش آموزان از ظرفیت عظیم انقلاب برای رشد کشور است.
رییس سازمان بسیج دانش آموزی: آشنا کردن دانش آموزان با روحیه فرهنگ ایثار و اندیشه های امام خمینی(س) از مهمترین اهداف است


رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور در  مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل با اشاره به اینکه همه ساله هفتم آبان ماه تا 13 آبان ماه به عنوان هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است، گفت: آشنا کردن دانش آموزان با روحیه فرهنگ ایثار، دفاع ، شهادت و اندیشه های امام خمینی(س) از مهمترین اهداف برنامه های این هفته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) علی صابر ماهانی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف مهم هفته بسیج دانش آموزی، آموزش نحوه استفاده دانش آموزان از ظرفیت عظیم انقلاب برای رشد و شکوفایی کشور است.

وی با بیان اینکه نسل جدید کشور بیش از موعظه به الگوهای رفتاری نیازمند است، اظهار داشت: بر این اساس شهید حسین فهمیده برای پسران و شهیده زینب کمائی برای دختران از طرف سازمان بسیج دانش آموزی به عنوان الگو برای دانش آموزان معرفی شده است.

ماهانی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه های بصیرت افزایی، آشنایی با ترفندهای استکبار و برگزاری اردوهای استکبار ستیزی از دیگر برنامه های این هفته است، تصریح کرد: دانش آموزان در این هفته با حضور در موزه عبرت با جنایت های رژیم ستم شاهی و در ادامه با حضور در لانه جاسوسی با اسناد اهداف پلید آمریکا در ایران نیز آشنا خواهند شد.

وی یادآور شد: برگزاری مراسم صبحگاهی با حضور رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و برگزاری مرحله دوم اردوهای راهیان نور از 12 آبان ماه از دیگر برنامه های فرهنگی هفته بسیج دانش آموزی است.

منبع:روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی(س)
خبرنگار: مهدیه شایگان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: