Saturday 20 April 2024| ۰۴: ۴۳ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
مختارپور ادامه داد: نویسندگان و مولفان به عنوان نخبگان خوراک فرهنگی جامعه را تولید می کنند، ولی معرفی این آثار برای مردم و نسل جوان بر عهده کتابداران است.
دبیر کل نهاد کتابخانه ها: کتابداران با ایجاد انگیزه میان نسل جوان ارزش های امام راحل را ترویج می دهند

دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در تجدید میثاق با آرمان های امام راحل با بیان اینکه کتابداران حلقه واسط میان نویسندگان و نخبگان با افراد جامعه هستند، گفت: کارکنان نهاد کتابخانه ها عمومی نقش برجسته ای در انتقال ارزش های ملی، اسلامی و انقلابی به جامعه به خصوص نسل جوان دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) علیرضا مختارپور عنوان کرد: معرفی کتاب ها و ایجاد انگیزه در میان نسل جوان برای مطالعه کتاب ها با موضوعات اسلامی و انقلابی از مهمترین وظایف کتابداران محسوب می شود.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص ترویج افکار و اندیشه های امام راحل و همچنین توسعه فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در میان افراد جامعه افزود: کتابداران با ایجاد انگیزه در میان نسل جوان کشور ارزش ها و آرمان های بلند امام خمینی (س) را در جامعه ترویج می دهند.

مختارپور ادامه داد: نویسندگان و مولفان به عنوان نخبگان خوراک فرهنگی جامعه را تولید می کنند، ولی معرفی این آثار برای مردم و نسل جوان بر عهده کتابداران است.

وی تاکید کرد: ارزش هایی که توسط امام راحل در روند انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و ارزش های مدافعان حرم باید از طریق کتاب در میان افراد جامعه ترویج شود.

منبع: روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی(س)
خبرنگار: مهدیه شایگان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین