Thursday 25 April 2024| ۲۱: ۰۳ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
ما آماده ایم، که در صحنه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی نقش ایفا کنیم، اما امروز با افتخار می گوییم، در این صحنه ها در خط مقدم هستیم.
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص): فرزندان روح الله امروز برای تحقق بسیج جهان اسلام سر از پا نمی شناسند
 
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) گفت: بسیجیان آماده کمک به دولت برای بهبود اوضاع کشور هستند.

به گزارش خبرنگار آستان مقدس امام خمینی(س) ، سردار محمد یزدی در هفته بسیج طی سخنانی در جمع ۲۵ هزار نفر از بسیجیان تهران در حرم مطهر امام راحل گفت: بسیجیان تهران بزرگ برای تجدید بیعت با آرمان های امام(ره) و رهبری در این مکان تجمع کرده اند، زمانی می گفتیم، ما آماده ایم، اما امروز می گوییم، ما در صحنه هستیم.

وی افزود: آن روز می گفتیم، ما آماده ایم، که در صحنه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی نقش ایفا کنیم، اما امروز با افتخار می گوییم، در این صحنه ها در خط مقدم هستیم.

 فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) ادامه داد: فرزندان روح الله امروز برای تحقق بسیج جهان اسلام سر از پا نمی شناسند و در عرصه های بین المللی آماده جهاد هستیم و شهدایی که برای دفاع از حرم و حمایت از مظلومین، از تهران بزرگ به شهادت رسیده اند، گواه این ادعا هستند.

یزدی گفت: بسیجیان تهران آماده اند، تا هر صحنه ای را برای بهبود وضع و اعتلای کشور رقم بزنند و در این راستا در تهران با تمام ارگان ها، دستگاه های دولتی و نیز همه اقشار اتحاد و هماهنگی مناسبی دارند و حاضرند، تا اوضاع کشور را به سوی بهبود سوق دهند و به دولت برای بهبود اوضاع کشور کمک کنند.

وی از آمادگی برای شکل گیری هسته های بسیج ادیان در تهران خبر داد و افزود: ما آماده جانفشانی برای انقلاب هستیم و بسیجیان تهران برای محرومیت زدایی، تحکیم بنیان خانواده، پیشگیری از اعتیاد و دیگر صحنه های اجتماعی افتخار آفرینی می کنند.

منبع: روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی(س)
خبرنگار: مهدیه شایگان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: