Friday 29 March 2024| ۱۴: ۴۴ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
شرکت کنندگان در این مراسم، ضمن نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ بنیانگذار انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.
مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی به امام راحل ادای احترام کردند

 350 شخصیت برجسته خارجی شرکت کننده در سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی شامگاه امروز (یکشنبه) به مقام شامخ بنیانگذار انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از مهمانان خارجی شرکت کننده در سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با شعار «قدس، محور وحدت امت» شامگاه یکشنبه به مقام شامخ امام (ره) ادای احترام کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم، ضمن نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ بنیانگذار انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه امسال 350 مهمان خارجی از 81 کشور جهان برای شرکت در سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی درایران حضور یافته اند، اظهار داشت: نخبگان مسلمان با حضور در این کنفرانس به جهانیان ثابت کردند که راه و آرمان امام خمینی(ره) در میان امت مسلمان همچون گذشته زنده است.

آیت‌الله محسن اراکی ادامه داد: امروز به لطف راهنمایی های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، آرمان های امام راحل در جهان اسلامی عملیاتی شده و یا در حال عملی شدن است.

وی در ادامه با بیان اینکه سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با شعار «قدس، محور وحدت امت» در حالی در ایران برگزار می شود که دشمنان به دنبال ایجاد توطئه و جنگ افروزی در منطقه و کشور هستند، عنوان کرد: برگزاری این کنفرانس در ایران اسلامی بیانگر اقتدار و امنیت ایران اسلامی است.

اراکی یادآور شد: حضور پرشور میهمانان خارجی در این کنفرانس به معنای بیعت دوباره مسلمانان با امام راحل و اهداف بلند ایشان است.

شرکت کنندگان در پایان این مراسم معنوی با آیت الله سید حسن خمینی دیدار کردند.

سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اسلام(ص) و هفته وحدت با شعار «قدس، محور وحدت امت» با شرکت 350 شخصیت برجسته خارجی از 81 کشور جهان به مدت سه روز (از سوم تا پنجم آذر ماه 97) در تهران برگزار می شود.

منبع: روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی(س)
خبرنگار: مهدیه شایگان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین