Friday 29 March 2024| ۱۰: ۲۱ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
وی در ادامه اظهار داشت: صنایع شیر ایران با بیش از ۶۰ سال فعالیت به عنوان قدیمیترین شرکت لبنی کشور با ارائه محصولاتی سالم و بدون مواد افزودنی و با بیش از ۳۰۰ نوع محصول افتخار دارد سرآمد صنایع لبنی کشور باشد.
طی مراسمی در صنایع شیر ایران، حکم انتصاب عضو جدید هیات مدیره شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) به ذوالفقار رشیدی ابلاغ شد.

به گزارش عصر خبر، در این جلسه که با حضور مدیران ارشد هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری (صباجهاد) و مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و معاونین صنایع شیر ایران (پگاه) برگزار شد، حکم انتصاب دکتر ذوالفقار رشیدی توسط دکتر حسین زکریائی عزیزی؛ مشاور عالی بازرسی مدیرعامل هلدینگ صباجهاد به وی ابلاغ شد.

در ابتدای جلسه زکریائی عزیزی؛ مشاور عالی مدیرعامل هلدینگ صباجهاد،ضمن تقدیر وتشکر از همه دست اندرکاران شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) از وضعیت مطلوب موجود اظهار داشت: خدا را شاکریم با مدیریت استراتژیک و عالمانه دکتر حسینی؛ مدیرعامل عالم و متخصص این شرکت در سال جاری و ماه‌های گذشته وضعیت رو به رشدی قرار دارد و ازلحاظ فروش در مقایسه با مشابه سال گذشته روند صعودی داشته که این موضوع اسباب خرسندی مدیران ارشد را فراهم کرده است و امیدواریم تا پایان سال این روند ادامه داشته و شرکت‌های تابعه صنایع شیر بتوانند بودجه سال جاری را محقق نمایند تا در سال آینده شاهد شکوفایی و نوآوری در صنایع شیر ایران باشیم.

رئیس کمیته انتصابات هلدینگ صباجهاد در ادامه گفت: آنچه مسلم است ما خدمتگزار و کارگر بازنشستگان عزیز هستیم و باید تلاش مضاعفی جاری کنیم تا حق واقعی این قشر زحمتکش که سی سال از عمرگران‌بهای خودشان را برای آبادانی و سرافرازی کشور گذاشتند، ادا شود و اسباب خوشحالی خودشان و خانوادشان را در پی داشته باشد چراکه نباید تردیدی به خود راه دهیم که دعای این عزیزان بدرقه راهمان خواهد بود.

در ادامه جلسه سیدابراهیم حسینی -مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه دکتر مولایی از شرکت صنایع شیر، افزود: صنایع شیر علی رغم همه مشکلاتی که در ماه های گذشته در بحث تولید شیر خام در کشور وجود داشت، با تدبیر و برنامه‌ریزی صحیح و به موقع نه تنها خللی در سود آوری وعرضه لبنیات نداشت بلکه نسبت به مشابه سال گذشته قدم های موثری به جلو برداشته و و بیش از نیمی از کارخانه‌های تولیدی پگاه در ماه هشتم سال جاری کل بودجه سالشان را محقق نمودند و این موضوع واقعا راضی کننده است.

وی در ادامه اظهار داشت: صنایع شیر ایران با بیش از ۶۰ سال فعالیت به عنوان قدیمیترین شرکت لبنی کشور با ارائه محصولاتی سالم و بدون مواد افزودنی و با بیش از ۳۰۰ نوع محصول افتخار دارد سرآمد صنایع لبنی کشور باشد.

دکتر ذوالفقار رشیدی نیز ضمن تشکر و قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل هلدینگ صبا جهاد گفت: امیدوارم بتوانم در کنار دیگر اعضای هیات مدیره، و مدیر عامل، قدم های موثری در پیشبرد اهداف و برنامه های شرکت بردارم.

در پایان حکم انتصاب ذوالفقار رشیدی توسط حسین زکریائی به ایشان اعطا شد.

انتصاب عضو جديد هيات مديره پگاه

شایان ذکراست ذوالفقار رشیدی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت صنایع شیر ایران است و مدیرکلی فرهنگی، آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش، رییس دانشکده علوم اجتماعی و روانشناسی دانشگاه آزاد رودهن را در کارنامه خود دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین