Friday 19 April 2024| ۱۳: ۱۸ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

هفتمین جلسه خیرین قرآنی استان مرکزی  در بیت و زادگاه امام خمینی(س) با حضور سید علی آقازاده استاندار استان مرکزی، حجت السلام و المسلمین قربانی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان، فرماندار خمین و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان به نقل از پرتال امام خمینی (س) ، مهدی قره ‌شیخ‌ لو، رئیس سازمان دارالقرآن ‌الکریم کشور، در این جلسه گفت: اگر دستگاه ‌های متولی حوزه قرآن کریم هر کدام سهم خودشان را به درستی ادا کنند، ما می‌ت وانیم جامعه موفق قرآنی داشته باشیم. الحمدلله این موضوع در مدل استانی در استان مرکزی به خوبی اتفاق افتاده؛ چرا که ۱۰ سال است که در این استان رفت ‌و ‌آمد دارم و در طول این سال ها تمام استانداران و همچنین معاونین آنها همیشه عنایت ویژه‌ای به مباحث قرآنی داشته‌ و دارند.

وی ادامه داد: موفق ترین استان کشور در حوزه خیرین قرآنی طی ۱۰ سال گذشته، استان مرکزی است. در مراسم‌ مختلف کلنگ‌زنی و افتتاحیه پروژه‌ های قرآنی که بخش عمده ‌ای از آنها توسط خیرین مساعدت شده، حضور داشته ‌ام که امیدوارم این مدل در کل کشور توسعه پیدا کند.

قره شیخ لو با بیان اینکه باید جوان قرآنی بسازیم، تصریح کرد: در رابطه با اساسنامه انجمن خیرین قرآنی، جلسه ‌ای هفته گذشته در قم برگزار شد و نماینده همه انجمن ‌ها در آن جلسه حضور داشتند و مفاد اساسنامه بررسی و قرار بر این شد جلسه نهایی در تهران برگزار شود تا این اساسنامه نهایی شود و بتوانیم مکانیزم مشترکی در کل کشور راه‌ اندازی کنیم که این انجمن ‌ها یک شخصیت حقوقی پیدا کنند و شاهد اثرگذاری بیشترشان باشیم.

در ادامه این برنامه از محمدنبی رضایی به عنوان خیر و کارآفرین برتر استان مرکزی تقدیر شد و همچنین شرکت کنندگان در مراسم ضمن حضور در زادگاه حضرت امام و تجدید بیعت با آرمان های معمار انقلاب اسلامی، به استقبال جشنهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران رفتند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین