Thursday 25 April 2024| ۱۶: ۲۷ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
استاندار البرز عنوان کرد: ملت ایران در دوران طاغوت یکصدا پشت سر امام (ره) حرکت کردند تا از جور و فساد حاکمان زمان خود رها شوند.
استاندار البرز: امام راحل همراهی با محرومین، مظلومین و ملت ایران را مورد تاکید قرار داد


استاندار البرز در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل گفت: ایام دهه فجر یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و مقاومت ملت ایران در برابر حاکمان فاسد است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) شهبازی با بیان اینکه حضور مردم برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل یادآور روزهای اتحاد و انسجام در برابر ظلم است، افزود: در سال 57 این انقلاب مردمی با رهبری امام راحل و وحدت مردم به پیروزی رسید.

وی  به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه « من یک مو از کوخ نشینان با دنیای کاخ نشینان عوض نمی کنم » اشاره کرد و گفت: این کلام ایشان نشان دهنده ظلم ستیزی و مبارزه با تجمل گرایی است.

وی ادامه داد: امام راحل همراهی با محرومین، مظلومین و ملت ایران را مورد تاکید قرار داده و در این راستا آینه تمام نمای امت اسلامی بودند.

استاندار البرز عنوان کرد: ملت ایران در دوران طاغوت یکصدا پشت سر امام (ره) حرکت کردند تا از جور و فساد حاکمان زمان خود رها شوند.

وی ارتباط با مردم و در کنار مردم بودن را از اصول مکتب امام خمینی(ره) بیان کردند و افزود: مردمی بودن انقلاب اسلامی به اثبات رسیده چرا که در دوران دفاع مقدس، سازندگی و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم در صحنه حضور داشتند.

شهبازی افزود: امروز هم در مرحله تثبیت کامل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باز هم متکی به مردم هستیم، چرا که این انقلاب با حضور و خواست مردم به وجود آمد.

منبع: روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی(س)
خبرنگار: مهدیه شایگان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: