Thursday 25 April 2024| ۱۸: ۲۵ - پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
مدیران و کارکنان دیوان محاسبات کشور با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های والای امام و شهدا تجدید پیمان کردند.
تجدید میثاق کارکنان دیوان محاسبات کشور با آرمان‌های امام راحل

مدیران و کارکنان دیوان محاسبات کشور با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های والای امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) ، عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کشور به همراه مدیران و کارکنان این مجموعه در دومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) ضمن اهدای تاج گل، قرائت فاتحه، زیارتنامه و آیاتی از قرآن کریم و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب، با آرمان‌های والای امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کشور اظهارداشت: با لشکر نظارتی امام در چهلمین بهار انقلاب به زیارت ایشان آمدیم و با توان بیشتر و بلوغ بالاتر مأموریت‌های خود را در ادامه راه این انقلاب شکوهمند انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب نظارتی بر امور بیت المال به این شکل و جدی وجود نداشت، ادامه داد: پاسداری و صیانت از بیت‌المال از دستاوردهای مهم انقلاب و امام راحل است.

رئیس دیوان محاسبات کشور خاطرنشان کرد: نکته مهم در این چهل سال درس بزرگ اعتماد به نفس و خودباوری که از امام یاد گرفتیم به عنوان تفکر و نظریه جدید در دنیا معرفی و تدریس می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: