Saturday 20 April 2024| ۱۶: ۵۱ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
سرمدی ادامه داد: این نفوذ و اقتدار از جنس سلطه و دخالت نبوده بلکه از جنس همراه بودن با ارزش‌های ملت‌ها برای کسب آزادی و استقلال است.
قائم مقام وزیر امور خارجه: ایران به واسطه استقلال دارای غروردر جهان است

قائم مقام وزیر امور خارجه در مراسم تجدید میثاق کارکنان وزارت امور خارجه با آرمان‌های امام راحل گفت: ایران به واسطه این استقلال دارای غرور و افتخاری در جهان است که دارای ارزش حیثیتی بوده و این شکوه و اقتدار منطقه‌ای ایران به واسطه استقلال و نفع سلطه به عنوان درس بزرگ امام(ره) حاصل شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) ، مدیران و کارکنان  وزارت‌ امور خارجه در سومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور در حرم مطهر امام خمینی (س) ضمن اهدای تاج گل، قرائت فاتحه، زیارتنامه و آیاتی از قرآن کریم و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب، با آرمان‌های والای امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

مرتضی سرمدی   اظهار داشت: در وزارت امور خارجه شاید بیش از سایرین ارزش استقلال به عنوان دستاورد اصلی انقلاب را بدانند، به خصوص در روزگاری که استکبار و روحیه سلطه‌گری خود را بیش‌ازپیش در جهان به نمایش گذاشته و به حدی استکبار به صورت واضح بیان می‌شود که هم پیمانان آمریکا توان بحث ندارند و از این رو روحیه استکباری آمریکا بیش‌از گذشته تحقیرآمیز بوده است.

وی افزود: ایران به واسطه این استقلال دارای غرور و افتخاری در جهان است که دارای ارزش حیثیتی بوده و این شکوه و اقتدار منطقه‌ای ایران به واسطه استقلال و نفع سلطه به عنوان درس بزرگ امام(ره) حاصل شده است.

سرمدی ادامه داد: این نفوذ و اقتدار از جنس سلطه و دخالت نبوده بلکه از جنس همراه بودن با ارزش‌های ملت‌ها برای کسب آزادی و استقلال است.

قائم مقام وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: استقلال افتخارآمیزترین چیزی است که وزارت امور خارجه به آن می‌بالد و تا وقتی ایران هست این دستاورد بزرگ با نام امام راحل برای ایران و ایرانی باقی خواهد ماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین