Thursday 28 March 2024| ۱۶: ۴۱ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳
آنچه امروز باعث شد تا رفاه، آسایش، استقامت، امنیت، اقتدار را در کشور شاهد باشیم ناشی از رهبری داهیانه امام راحل و در تداوم آن مقام معظم رهبری بوده است.
تجدید میثاق استاندار، فرمانداران و مدیران استان تهران با آرمان های امام راحل/استاندار تهران: امنیت و استقامت کشور را مرهون اندیشه های امام راحل هستیم

استاندار تهران در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل گفت: امروز مفتخر هستیم که در ابعاد مختلف توسعه‌ای مانند تولید علم، خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی، افزایش امید به زندگی، در دستاورد‌های انرژی صلح آمیز هسته‌ای جزو کشورهای برتر جهان هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س)  انوشیروان محسنی بندپی  به همراه برخی از فرمانداران، مدیران کل، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستانهای استان تهران در سومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) ضمن اهدای تاج گل، قرائت فاتحه، زیارتنامه و آیاتی از قرآن کریم و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب، با آرمان‌های والای امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

 استاندار تهران با اشاره به رهبری خردمندانه امام راحل اظهار داشت: اگر امروز امنیت و استقامتی در کشور است و همه‌ی توطئه‌های استکبار جهانی را یکی پس از دیگری با شکست مواجه کرده، به برکت اندیشه‌های امام راحل و تبعیت از مقام معظم رهبری در اداره امور کشور بوده است.

وی ادامه داد: امروز مفتخر هستیم که در ابعاد مختلف توسعه‌ای مانند تولید علم، خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی، افزایش امید به زندگی، در دستاورد‌های انرژی صلح آمیز هسته‌ای جزو کشورهای برتر جهان هستیم. 

استاندار تهران خاطرنشان کرد: آنچه امروز باعث شد تا رفاه، آسایش، استقامت، امنیت، اقتدار را در کشور شاهد باشیم ناشی از رهبری داهیانه امام راحل و در تداوم آن مقام معظم رهبری بوده است.

محسنی بندپی یادآور شد: توصیه‌های امام راحل در وهله اول وحدت همه اقشار جامعه، تبعیت از قانون اساسی و پشتیبانی از ولایت فقیه و خدمت‌گزاری بی منت به مردم بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین