Saturday 20 April 2024| ۰۵: ۴۴ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
تجدید میثاق رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با آرمان‌های امام راحل/ نیره پیروزبخت: سازمان ملی استاندارد در چهل سال تاریخ انقلاب اسلامی خدمات ارزنده‌ای در شأن نام ایران ارائه کرده است

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل گفت: این سازمان با جایگاه خوبی که در عرصه بین‌المللی کسب کرده توانسته در عرصه ملی به حد جهانی برسد و رتبه ۲۲ را در بین کشورهای پیشرفته کسب کند که مقام بسیار خوبی است و باید در راستای به‌دست آوردن رتبه‌های بهتر تلاش کنیم.


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س)  رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با همراهی مدیران و معاونان سازمان استاندارد در چهارمین روز از ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) ضمن اهدای تاج گل، قرائت فاتحه، زیارتنامه و آیاتی از قرآن کریم و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب، با آرمان‌های والای امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

نیره پیروز بخت  ایران گفت: سازمان ملی استاندارد در چهل سال تاریخ انقلاب اسلامی خدمات ارزنده‌ای در شأن نام ایران ارائه کرده است چراکه انقلاب اسلامی همیشه و در همه جا باید پیش‌رو باشد.

وی افزود: این سازمان با جایگاه خوبی که در عرصه بین‌المللی کسب کرده توانسته در عرصه ملی به حد جهانی برسد و رتبه ۲۲ را در بین کشورهای پیشرفته کسب کند که مقام بسیار خوبی است و باید در راستای به‌دست آوردن رتبه‌های بهتر تلاش کنیم.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه وضعیت سازمان با قبل انقلاب قابل مقایسه نیست، خاطرنشان کرد: هر آنچه مرتبط با سلامت مردم باشد خط قرمز جدی برای سازمان است که تمام سعی خود را می‌کنیم با کنترل‌های لازم بهترین خدمات به هموطنان ارائه شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین