Thursday 28 March 2024| ۲۳: ۲۶ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
آیت الله آملی لاریجانی تصریح کرد: انحصار این نظام الهی در جهتی است که مردم سالاری دینی را به ارزش‌های الهی و اخلاقی پیوند داده است.
رئیس قوه قضائیه: نظام جمهوری اسلامی مردم سالاری دینی را به ارزش‌های الهی و اخلاقی پیوند داده است

 آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه قوه قضاییه بخشی تاثیرگذار از نظام جمهوری اسلامی است، گفت: انحصار این نظام الهی در جهتی است که مردم سالاری دینی را به ارزش‌های الهی و اخلاقی پیوند داده است.
                                                                
                                         
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) رییس قوه قضاییه آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه امروز سه شنبه در مراسم تجدید میثاق مسئولان عالی قضایی با آرمان‌های امام راحل (ره) که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: قبل از هر چیز ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه بخشی از حاکمیت نظام جمهوری اسلامی و بخش تاثیرگذاری است، تصریح کرد: این نظام و بنای عظیم الهی که نظام یکتایی در زمانه ما است با معماری امام راحل (ره) به عنوان روش جدید در حکمرانی با همت ملت غیور ایران و خونفشانی شهدا، بنا نهاده شد که بخش‌های مختلف حاکمیتی در آن وجود دارد.

آیت الله آملی لاریجانی تصریح کرد: انحصار این نظام الهی در جهتی است که مردم سالاری دینی را به ارزش‌های الهی و اخلاقی پیوند داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین