Friday 19 April 2024| ۱۱: ۵۴ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
فرهنگ غنی و اصیل ایثار ریشه در اخلاق و رفتارهای انسانی ما دارد که باید به عنوان یک ارزش و خصلت انسانی در جامعه توسعه پیدا کند.
تجدید میثاق کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران با آرمان های امام راحل/معاون بنیاد شهید: ایثار ریشه در اخلاق و رفتارهای انسانی دارد

معاونت توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تجدید میثاق تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل گفت: فرهنگ غنی و اصیل ایثار ریشه در اخلاق و رفتارهای انسانی ما دارد که باید به عنوان یک ارزش و خصلت انسانی در جامعه توسعه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) ، سید منصور میرمرادی معاونت توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران با همراهی خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و مدیران و کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران در ششمین روز از ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) ضمن اهدای تاج گل، قرائت فاتحه، زیارتنامه و آیاتی از قرآن کریم و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب، با آرمان‌های والای امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

 معاونت توسعه و مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران  اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای دولت الکترونیک گام‌های خوب و مهمی برداشته است که امیدوارم بتوانیم در موضوعات سلامت و فرهنگی روزبه‌روز خدمات را برای مردم عزیز تسریع و تسهیل کنیم.

وی با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امروز با امام و آرمان‌های رهبر انقلاب و ارزش‌های تولید شده در جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان مجددی داشتیم تا عرض کنیم همانند روزهای سخت انقلاب، دفاع مقدس و مقاطعی که در طول این چهل سال نیاز بود در صحنه خواهیم ماند و سعی داریم با ولایت‌مداری واقعی در خدمت به خانواده شهدا باشیم.

میرمرادی با تأکید بر ایجاد و فراهم کردن بستر تحکیم و تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار ادامه داد: فرهنگ غنی و اصیل ایثار ریشه در اخلاق و رفتارهای انسانی ما دارد که باید به عنوان یک ارزش و خصلت انسانی در جامعه توسعه پیدا کند.

معاونت توسعه و مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران ایثار تصریح کرد: ایثار مربوط به یک دوره خاص نیست و در همه دوره‌های زندگی می‌تواند وجود داشته باشد و باید ایثار اجتماعی در جامعه تحقق یابد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب ثمره خون شهیدان، جانبازان و ایثارگران و صبر و حلم آزادگان است که باید در حفظ آن و تحکیم نظام و خدمت به جامعه و مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین