Thursday 28 March 2024| ۱۳: ۵۴ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱
مدیران، روسا و جمعی از کارکنان بانک کوثر، بانک ملی، سپاه حفاظت انصارالمهدی و هیات های مذهبی افغانستان با حضور در حرم مطهر با مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.
جمعی از مدیران نهادها، سازمانها و ارگانهای مختلف اجرایی امروز( دوشنبه) به طور جداگانه با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

نهادهای مختلف با آرمان های والای امام راحل تجدید میثاق کردند

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) ، مدیران، روسا و جمعی از کارکنان بانک کوثر، بانک ملی، سپاه حفاظت انصارالمهدی و هیات های مذهبی افغانستان با حضور در حرم مطهر با مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

تمامی شرکت کنندگان در این آیین معنوی ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.

نهادهای مختلف با آرمان های والای امام راحل تجدید میثاق کردند

لازم به ذکر است جمعی از کارکنان شرکت هواپیمایی هما نیز ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(س) با یادگار امام دیدار کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز گرامی داشتند.

منبع: روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی(س)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین