Thursday 02 May 2024| ۰۱: ۳۳ - پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران: حضور موکب داران نشانه اتحاد بین مردم است
 رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مراسم بدرقه موکب داران اربعین از حرم مطهر امام راحل  اظهارداشت: آرمان های امام خمینی(ره) همان ارزش های امام حسین(ع) است که امروز پایدار مانده و حیف که امام راحل این روزها را ندید.

 به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) سعید اوحدی  عنوان کرد: خدمتگزاری به زائران و این حماسه بزرگ اسلامی توفیق بسیار بزرگی است که نصیب موکب داران شده است.

 اوحدی ادامه داد: هم اکنون دشمنان اسلام برای خدشه دار کردن اربعین از امکانات لازم برخوردار هستند ولی این مدافعان حرم و رزمندگان اسلام بودند که کار بزرگی را انجام دادند و نقشه های دشمنان را بر آب کردند.

 وی امام حسین(ع) نماد اتحاد نامید و گفت: حضور گسترده مردم از تمامی ادیان و اقوام در این حماسه نشان از اتحاد بین مردم دارد.

 رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ادامه داد: چراغ هدایت سیدالشهدا (ع) نورانی ترین مسیر است و اگر کسی این مسیر را پیدا کند هیچ وقت راهش را گم نمی کند.

 وی افزود: دشمنان در آستانه اربعین در حال شیطنت هستند و دولت خبیث آل سعود به دنبال نقشه شومی است تا این مراسم را به حاشیه بکشانند.

اوحدی عنوان کرد: خواهیم دید که همین مردم در مقابل پاهای تاول زده هزاران زائر سرخم خواهند کرد و یک بار دیگر دشمنان را شکست می‌دهند.

 وی ادامه داد: اربعین امسال ارزش دیگری دارد چرا که ترامپ با همراهی پول‌های کشورهای عربی در صدد خدشه به اسلام و آرمان‌های امام حسین(ع) است که باید طی امسال با شکوه خاصی این مراسم را برگزار کنیم.


منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین