Friday 26 April 2024| ۱۸: ۳۰ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
سردار اصلانی: امام راحل حیات دوباره ای به ملت ایران داد

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س)، سردار ناصر اصلانی با بیان اینکه یکی از سیاست های اصلی استکبار جهانی ترویج مواد مخدر در میان جوانان است، افزود: دشمنان با معتاد کردن جوانان کشور به دنبال ناکارآمدی آنان در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هستند.

اصلانی خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مبارزه با مواد مخدر کشور اقدامات ارزشمندی در جهت مقابله با توزیع و کاهش تقاضای مواد مخدر انجام داده اند ولی این امور باید رو به افزایش باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه ستاد مبارزه با مواد مخدر اقدامات قابل قبولی در حوزه کاهش تقاضای مواد مخدر انجام داده است، تاکید کرد: ساماندهی معتادان متجاهر و حمایت از افراد بهبود یافته بخشی از این اقدامات است که باید افزایش داد.

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: مردم نیز باید ماموران مبارزه با مواد مخدر را از مراکز و افرادی که در سطح شهر اقدام به آلوده کردن جوانان می کنند، آگاه سازند.

وی در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه امام راحل با اقدام بزرگی که کرد حیات دوباره ای به ملت ایران داد، گفت: امروز به برکت خون شهدا و اهداف بلند امام خمینی(ره) ایران اسلامی به عنوان یک کشور قدرتمند به خصوص در بحث مبارزه با مواد مخدر در سطح جهان مطرح است.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: