Friday 26 April 2024| ۱۷: ۰۹ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
معاون امور حقوقی مجلس وزیر نفت : صنعتگران صنعت نفت با ادامه دادن راه امام راحل در مقابل دشمنان می ایستند

به گزارش خبرنگار آستان، معاون امور حقوقی مجلس وزیر نفت گفت: صنعت نفت در همان روزهای آغاز پیروزی انقلاب شیرهای نفت را برای شڪستن توان رژیم ستمشاهی بڪار گرفت و ضربه سنگینی را به توان رژیم وارد ڪرد.

شجاع الدین بازرگان معاون امور حقوقی مجلس وزیر نفت  اظهار داشت: صنعت نفت از آغازین روزهای حرڪت آزادی و رهایی بخش امام را حل با نهضت امام همراه بود. صنعت نفت در همان روزهای آغاز پیروزی انقلاب شیرهای نفت را برای شڪستن توان رژیم ستمشاهی بڪار گرفت و ضربه سنگینی را به توان رژیم وارد ڪرد.

وی افزود: صنعتگران صنعت نفت در ادامه حرڪت امام(ره) در مقابل دشمنان قسم خورده ڪشور و انقلاب اسلامی ڪه با حمایت استڪبار جهانی و به نمایندگی رژیم صدام به ایران حمله ڪردند با تمام توان علمی و ظرفیت‌های مالی و با اهدا ۱۱۰۰ شهید و تعداد ڪثیری جانباز و آزاده مقاومت ڪردند.

معاون وزیر صنعت نفت تصریح ڪرد: امروز در تداوم آن حرڪت گذشته و خط مقدم دفاع در مقابل تحریم گسترده ڪه از جانب استڪبار جهانی بر مردم ایران، منافع مردم ایران و اهداف امام خمینی ره، آزادی بخشی ظلم ناپذیری و مقاومت ، ایثار و حمایت از مستضعفان و زنده نگهداشتن پرچم اسلام اهداف اسلام است ڪه ایشان بنیانگذاری ڪردند.

بازرگان در عرصه صنعت نفت علی رغم همه فشارها و تحریم های همه جانبه ڪه در مجموعه صنعت نفت اعمال می شود با تدبیر وزیر و تلاش تڪ تڪ ڪارڪنان صنعت نفت این صنعت در حال توسعه و پیشرفت است، تا منابع مالی ڪه بخش قابل توجهی از درآمد ڪشور است را تامین ڪنیم تا ایادی استڪبار نتواند چتر قدرت و سیاست استڪباری خود را در ڪشور و منطقه بگسترانند و به اهداف خود برسند.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: