Thursday 28 March 2024| ۲۰: ۰۹ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
بازدید سرزده و تقدیر شهردار تهران از پرسنل خط مقدم مبارزه با کرونا سازمان بهشت زهرا(س)

به گزارش آستان، پیروز حناچی شهردار تهران پس از بازدید سرزده از مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا (س) در جمع پرسنل سالن های تطهیر کرونا گفت: شما پرسنل ساعی و تلاشگر بهشت زهرا(س) در بحران کرونا زحمات مضاعفی را متحمل شدید و باعث آبرو و افتخار برای شهرداری تهران شدید.

پیروز حناچی شهردار تهران به همراه کاظمی مدیرکل دفتر حوزه شهردار  ، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با حضور در مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا(س) به صورت سرزده از سالن های تطهیر، محل اقامه نماز ، سالن های انتظار و واحد های خدمات رسان به مراجعین داغدار بازدید کرد.

شهردار تهران در جمع پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) که در بحران کرونا خدمات رسانی می کنند گفت: با تلاش و کوشش شبانه روزی شما خواسته شهروندان داغدار و همه دلسوزان در بهترین شرایط ممکن محقق شد و تطهیر متوفیان کرونایی که دغدغه همه ما بود با ایثار و از خودگذشتگی شما پرسنل خدوم بهشت زهرا(س) محقق شد و شما آبرو و افتخار شهرداری تهران شدید.

پیروز حناچی شهردار تهران خطاب به پرسنل سالن های تطهیر کرونا گفت: همواره در همه جلسات ستاد کرونا ذکر خیر زحمات و تلاش های شما بوده و هست و آرزو میکنیم از این روزهای سخت هر چه سریعتر عبور کنیم‌.

گفتنی است پیروز حناچی در ابتدا با حضور در حرم حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کرد و سپس با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) و مسجد ۷۲ تن و شهدای حادثه هفتم تیر شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر به مقام بلند شهیدان ادای احترام کرد.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین