Saturday 20 April 2024| ۱۶: ۰۰ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
نایب رئیس شورای اسلامی شهر گتاب مازندران : مردم قاطعانه حامی آرمان‌ های انقلاب و امام راحل هستند


نایب رئیس شورای اسلامی شهر گتاب با بیان اینکه شوراها اولین خاکریز مطالبه گری مردم به شمار می روند، گفت:شبکه بانوان با ظرفیت نخبگان برای توانمندسازی آنان در گتاب ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار آستان،  خدیجه نعمتیان شامگاه یکشنبه در نشست با رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به ظرفیت‌ها و بافت شهری شهر گتاب و ارائه گزارشی از عملکرد شورای اسلامی این شهر، گفت: در این یکی دوسال گذشته اتفاقات خوبی در بخش ساماندهی کاربری‌های شهری از جمله در حوزه بهداشتی، فضای سبز و تراکم‌های جمعیتی، حدود حریم‌ها و محدودهای شهری بر اساس طرح جامعه تفضیلی شهر انجام شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گتاب با تصریح بر اینکه انتظار می‌رود مسئولان دستگاه‌های اجرایی و وزارت راه در بخش توسعه شهری حمایت‌های لازم را به عمل آوردند، افزود: پس از جلسات پی در پی با کارشناسان متخصص در حوزه شهری، طرحی برای ارتقای توسعه عمرانی و فضای سبز شهر گتاب برنامه ریزی شد که نیاز به حمایت‌های مالی و مساعدت‌های اداری دستگاه‌های دولتی به ویژه وزارت راه و شهرسازی دارد.

نعمتیان بابیان اینکه باید مسیر توسعه شهری را طوری برنامه ریزی کرد که پایه‌های تمدن نوین اسلامی بر آن بنا شود، ادامه داد: اگر مسئولان با تفکر جهادی در این مسیر حرکت نکنند، توسعه شهری اتفاق نمی‌افتد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گتاب در بخش دیگری از سخنان خود با تصریح بر اینکه مردم ما مستحق دریافت بهترین خدمات از سوی دستگاه‌های دولتی هستند، خاطرنشان کرد: پس از بیش از چهار دهه از عمر انقلاب، مردم در تمامی صحنه‌ها محکم و استوار پای نظام و انقلاب ایستادند.

نعمتیان با تاکید براینکه مردم قاطعانه حامی آرمان‌های انقلاب و امام راحل هستند، تصریح کرد: اگر مسئولین به صورت جهادی و شبانه روزی پای کار مردم نباشند این جفا به حق آنهاست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گتاب در ادامه اساس کار شورای اسلامی شهر و روستا را مطالبه گری و خدمت به مردم دانست و اضافه کرد: شوراها اولین خاکریز مطالبه گری مردم هستند و توسعه شهری زمانی محقق می‌شود که به صورت شفاف و ذیل قانون به مطالبات مردم پاسخ درست و در شأن این مردم داده شود.

نعمتیان در پایان سخنان خود به ایجاد رسانه‌های محلی در شهر هم اشاره کرد و یادآور شد: شورای شهر با استفاده از ظرفیت نخگبان در حال ایجاد شبکه بانوان در جهت آگاه سازی و توانمندی سازی آنان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین