Friday 29 March 2024| ۱۹: ۱۷ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
کارگران با کار مضاعف و ایستادگی به دنبال پیروزی در جنگ اقتصادی هستند

 فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به انواع تحریم های ظالمانه آمریکا برای تضعیف اقتصاد کشور، گفت: کارگران و کارفرمایان با الگو برداری و پیروی از مکتب شهید سلیمانی و با کار مضاعف و ایستادگی درمقابل دشمنان به دنبال پیروزی در جنگ اقتصادی با استکبار جهانی هستند.

به گزارش آستان، سردار حسن حسن زاده روز چهارشنبه در اجتماع ۶ هزار نفری کارگران استان تهران که به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در حرم حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: امروز جامعه کارگری ایران با تاسی از مکتب حاج قاسم سلیمانی با شناخت کامل دشمن در تمام عرصه ها و شناخت دقیق زمان عمل به موقع در جهت پیروزی در جنگ اقتصادی حرکت می کند.

وی با بیان اینکه کارگران واحدهای صنعتی کشور در طول هشت سال جنگ تحمیلی ۱۴ هزار شهید تقدیم انقلاب کردند، گفت: کارگران علاوه بر سنگر تولید در سایر جبهه ها نیز به خوبی در خدمت انقلاب و نظام اسلامی بوده اند.

وی ابراز کرد: امروز دشمنان کشور و نظام با ایجاد انواع تحریم ها و مشکلات اقتصادی جبهه جدیدی علیه ملت ایران گشوده اند که  باید با تلاش مضاعف و همدلی در این صحنه نیز پیروز شویم.

سردار حسن زاده  با بیان اینکه پیام تجمع چند هزار نفر کارگران و کارفرمایان در دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خستگی ناپذیری جامعه کارگری در مقابل کارشکنی های دشمنان است، بیان داشت: کارگران ایران اسلامی به مانند سردار شهیدشان حاج قاسم سلیمانی هر چه که عرصه برایشان تنگ تر شود عملکرد بهتری از خود به نمایش می گذارند.

وی اضافه کرد: جامعه کارگری کشور با توکل به خدا، مقاومت و ایستادگی به دنبال شکست تحریم ها و رفع مشکلات اقتصادی کشور هستند و امروز نیز با حضور در حرم امام خمینی(ره) گرد هم آمده اند تا ضمن تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بر راه شهیدان تاکید نمایند.

 تجمع بزرگ جامعه کارگری و کارفرمایی استان تهران(مردان میدان تولید) امروز چهارشنبه به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور ۶ هزار کارگر و کارفرمای واحدهای مختلف تولیدی در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین