Saturday 20 April 2024| ۰۲: ۰۴ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۷
امام جمعه خمینی شهر : درایت و سیاست امام خمینی (ره) را بسیار هوشمندانه بود

امام جمعه خمینی شهر گفت: آمریکا جنایت‌کارترین نظام حکومتی جهان است و با وجود تهدیدهای این کشور، کشورهای غربی جرئت هیچ نوع تعرض و تجاوز به ایران اسلامی را ندارند.

به گزارش خبرنگار آستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی اظهار داشت: آسمان‌ها و زمین به نور حضرت فاطمه زهرا (س) روشن شده است، نوری که نشأت گرفته از عظمت خداست و در صلب پیامبر خاتم نهاده شد و ما شیعیان به وجود چنین کوکب درخشان و مقدسی افتخار می‌کنیم، بانویی که از دامان پاکش دوازده نور پاک به جهان هستی پا نهادند و عالم را برکت بخشیدند.

امام جمعه خمینی شهر تاکید کرد: طبق روایتی از امیر مؤمنان (ع) زن ریحانه‌ای است که مانند گل دارای ظرافت و لطافت است و زنان جامعه اسلامی نباید تحت تأثیر ظاهر زنان غربی قرار گیرند چه اینکه بهترین الگو برای تمامی جامعه زنان حضرت فاطمه زهرا (س) است.

امام جمعه خمینی شهر درایت و سیاست امام خمینی (ره) را بسیار هوشمندانه خواند و تشریح کرد: روحانیون چه در زمان امام راحل و چه در زمان حال که رهبری نظام اسلام و انقلاب به دست رهبر معظم انقلاب است همواره تابع ولایت بوده‌اند و همانگونه که خمینی کبیر امام امت بود هم اکنون آیت الله سید علی خامنه ای امام جامعه اسلامی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین