Friday 26 April 2024| ۰۶: ۲۹ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
امیر سرتیپ غلامحسین دربندی: روسای جمهور سراسر دنیا امام راحل را مردی قوی می دانستند که دنیا را به چالش کشید

امیر سرتیپ غلامحسین دربندی فرمانده و پیشکسوت دفاع مقدس در  تجدید میثاق دانشجویان و فرماندهان دانشگاه افسری امام علی (ع) با آرمان های امام خمینی (س) گفت:  وقتی از انقلاب، دفاع مقدس و شکست دشمنان سخن می گوئیم نمی توانیم از امام راحل نگوئیم. اگر سخنان روسای جمهور در سراسر دنیا را بخوانید در ایام رحلت امام راحل متوجه می شوید که ایشان در ذهن این افراد حتی دشمنان نیز فرد بزرگ و قدرتمندی هستند که دنیا را به چالش کشیده است.

به گزارش خبرنگار آستان؛ وی در ادامه بیان کرد:" اوباما" رئیس جمهوری پیشین آمریکا درباره امام راحل می گوید، زمانی که در ایران انقلاب شده بود نوجوان بودم،  دیدم در یک گوشه کره زمین پیرمردی آمده و انقلابی را هدایت می کند و دنیا را به چالش کشیده نمی دانستم خودم روزی رئیس جمهوری آمریکا می شوم و باید با همان کشور رو به رو شوم  و اسیر چالش های این مرد شوم.

دربندی خاطر نشان کرد: "محمدعلی کلی" نیز گفته بود ، در زمان خودم فکر می کردم قوی ترین مرد دنیا هستم چون قوی ترین مردان عالم را در رینگ بوکس روی زمین می انداختم ولی بعدها فهمیدم در مقابل امام خمینی(س) عددی نیستم.

وی در پایان گفت: توصیه ام به جوانان این است که درباره نقش امام راحل در دفاع مقدس زیاد مطالعه و تحقیق کنید تا متوجه شوید که شخیصت ایشان بی نظیر و بی بدیل بود.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: