کد خبر: ۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳
رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي:
رئیس، مدیران و کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(س) با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.
در این مراسم که صبح امروز(دوشنبه) در حرم مطهر امام خمینی(س) برگزار شد ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در گفت و گو با خبرنگار شبکه مجازی آستان  اظهار داشت: حضور در مرقد مطهر پیرجماران یکی از مهمترین وظایف ما در شرایط کنونی است تا به ساحت قدسی امام خمینی(س) عرض ادب کرده و اعلام کنیم که پیرو راه ایشان هستیم .
رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: امام خمینی(س) حق حیات بر گردن ما دارند و این اقدامات در مقابل انقلابی که به رهبری ایشان به ثمر رسید بسیار کم ارزش و ناچیز است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در بیش از 63 کشور جهان رایزنان فرهنگی این نهاد، پیگیر اشاعه‌ی آثار و افکار تاثیرگذار امام خمینی(س) هستند، افزود: خوشبختانه، بعد از رحلت جانسوز امام خمینی(س) عمده افراد خارجی که در مراسم رحلت امام بزرگوار شرکت داشتند، توسط رایزنان فرهنگی سازماندهی شدند و هر ساله نیز، مراسم ارتحال امام توسط رایزنان فرهنگی ایران اسلامی در کشورهای مختلف برگزار می‌شود و علاقه‌مندان در این مراسم حضور می‌یابند.
ابراهیمی‌ترکمان با اشاره به این مطلب که سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده، افزود: بر اساس این سند همکاری، کتب و آثار امام راحل، در خارج ا زکشور به زبان‌های مختلف ترجمه و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
وی مهمترین اقدامی که می‌توان جهت اشاعه ی افکار بلند امام خمینی(س) در جهان انجام داد را تدوین و تنظیم آثار امام به زبان‌های مختلف دنیا دانست و بیان کرد:  سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این مقوله بیش از 200 عنوان کتاب به زبان‌های مختلف ترجمه و منتشر کرده است که  خوشبختانه باعث شده امروز شخصیت امام خمینی(س) در جهان مورد احترام و تبعیت قرار گیرد، ام باز هم در این زمینه باید بیشتر تلاش کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین