Thursday 02 May 2024| ۰۶: ۴۵ - پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
اخیراً تعدادی از رزمندگان ایرانی حاضر در سوریه طی یک عملیات، به شهادت رسیدند. یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌گوید وقتی در شرایط آتش‌بس حمله‌ای قافلگیرکننده انجام می‌شود، طبیعی است که تلفاتی اینچنین داشته باشد.
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در مورد شهادت تعدادي از رزمندگان ايراني در سوريه گفت: اين اتفاق در يك حركت تروريستي عافلگيرانه افتاد و طبيعي است وقتي در شرايط آتش‌بس حمله‌اي صورت گيرد، تعداد زيادي از افراد شهيد و آسير شوند.
سيدحسين نقوي حسيني به خبرنگار آستان گفت: ما در حال حاضر در سوريه حضور مستشاري داريم و افراد زيادي از ما آنجا فعاليت مي‌كنند و قطعا اين افراد نيز دچار اين حمله غافلگيرانه شده‌اند.
وی ادامه داد: ما حضورمان در سوريه كاملا مستشاري است و اگر افرادي در قالب گروه‌هاي فاطميون در سوريه فعاليت مي‌كنند ربطي به اين حضور مستشاري ما ندارد.
این نماینده مجلس تاكيد كرد: ما تا زماني كه بحران سوريه با راه‌حل دموكراتيك حل نشود در سوريه حضور داريم زيرا اعتقاد داريم اين بحران صرفا بحران سوريه نيست و به همه كشورها مربوط مي‌شود.
اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس خاطرنشان كرد: داعش يك گروه تروريستي است كه همه را تهديد مي‌كند و همه بايد تمامي امكاناتشان را براي سرنگوني اين گروه به‌كار گيرند.
منبع: آستان
برچسب ها: نقوی حسینی ، سوریه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین