Tuesday 30 April 2024| ۰۸: ۵۹ - سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
فرماندار ری:
فرماندار ری گفت: من یقین دارم با عزمی که در دولت دکتر روحانی وجود دارد و همچنین با بسترهایی که پس از به ثمر رسیدن برجام فراهم شده، دولت در راستای ارتقا سطح رفاه عمومی و اجتماعی گام‌های موثری برخواهد داشت.
با عزم دولت شاهد ارتقا سطح رفاه اجتماعی خواهیم بود


هدایت الله جمالی پور، فرماندار ری در حاشیه‌ی مراسم تجدید میثاق مسئولان شهرری با آرمان‌های والای امام راحل(س)، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت امام خمینی(س) اظهار کرد:  هفته دولت فرصت مغتنی جهت ارزیابی یک سال خدمات دولت است و در این هفته ضمن بررسی کاستی‌ها و نواقص، خدمات مهم و ارزنده‌ای را به مردم ارائه می‌کنیم.
جمالی پور ادامه داد: در سی سال گذشته در شهرری، خدمات شایسته ای در دولت یازدهم اتفاق افتاده است و امسال نیز 66 طرح در حوزه های مختلف عمرانی، آموزشی، خدمات راه و درمانی در شهرری به بهره برداری رسیده که با برنامه ریزی لازم تا دهه فجر سال جاری نیز80 پروژه به این مجموعه اضافه  خواهد شد.

جمالی پور ضمن بیان مطلب فوق تشریح کرد: یکی از باورهای اصلی ما این است که اگر بخواهیم در راه امام و شهدا و انقلاب اسلامی قدم برداریم باید مجاهدت، تلاش، همدلی و همزبانی و همراهی آحاد مردم شکل بگیرد.

وی اضافه کرد: دولت دکتر روحانی معتقد است که باید تمام ظرفیت‌ها و سرمایه های انسانی در کنار یکدیگر قرار بگیرند و اگر این اتفاق بیفتد یقینا عزم ملی جهت توسعه و آبادانی کشور فراهم می‌شود و به طور حتم با هدایت‌های مقام معظم رهبری و انسجام دولت چهارسال اول دولت روحانی و همچنین چهار سال دوم، سال کار و بهبود رفاه و آرامش مردم در ایران اسلامی خواهد بود.

فرماندار ری یکی از توفیقات بزرگ مردم ری همجواری با حرم دو انسان بزرگ حضرت عبدالعظیم حسنی و حضرت امام خمینی(س)دانست و افزود: به طور قطع این حسن همجواری و توفیق مضاعف سبب خیر و برکت مردم این سرزمین است و امروز در کنار مرقد مطهر امام راحل با ایشان عهد و پیمان می‌بندیم تا در مسیر ایشان رهرو خوبی باشیم و این موضوع نیز انگیزه را برای خدمت‌رسانی به مردم مضاعف می‌کند و از فیض قدسی روح امام بهره مند می‌شویم و همواره پاسداشت اندیشه های اسلامی و انقلابی در ری همواره متبلور بوده و خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین