Sunday 05 May 2024| ۰۴: ۳۷ - يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
در حرم مطهر امام راحل(س) صورت گرفت:
شرکت کنندگان در کنگره ی سازمان دانش آموزی با آرمان‌های والای امام راحل(س) تجدید میثاق کردند

بیش از 150 نفر از شرکت کنندگان در این دوره‌ی سازمان دانش آموزی با حضور در حرم مطهر امام خمینی (س) با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت امام خمینی(س)، صبح امروز (شنبه، 13 شهریور) حمیدرضا کفاش، رئیس سازمان دانش آموزی به همراه مدیران و بیش از 150نفر از شرکت کنندگان در کنگره ی سازمان دانش آموزی، با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی(س)، با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در ادامه‌ی این مراسم شرکت کنندگان کنگره سازمان دانش آموزی ضمن دیدار با یادگار گرامی امام راحل، آیت الله سید حسن خمینی، نماز ظهر و عصر را به ایشان اقتدا کردند.

لازم به ذکر است؛ کنگره‌ی سازمان دانش آموزی امسال نیز، مانند سال گذشته، در حرم مطهر حضرت امام خمینی(س) آغاز به کار کرد و قرار است در این کنگره به تعیین خط مشی‌ها و سیاست‌های کلان و راهبردی سازمان در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی و اقتصادی، بهره برداری صحیح از ظرفیت‌ها و سرمایه های ملی اعم از فرهنگی، آموزشی ، اجتماعی و اقتصادی جامعه و نیز زمینه سازی برای بسط مشارکت فعال اعضاء، مربیان، مدرسین و مسئولین در تصمیم سازی و برنامه ریزی های سازمان بپردازد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین