Saturday 27 April 2024| ۰۱: ۰۴ - شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
امام جمعه کاشان:
امروزه دشنمان اسلام دنبال این هستند تا عید مسلمانان را تبدیل به عزا کرده و این رویه در هر دوره ای نیز بوده است.
 نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه تاریخ مصرف آل سعود به پایان رسیده است گفت: سرنوشت آل سعود به مانند و مشابه سرنوشت صدام، قذافی و شاه مخلوع ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان، آیت الله عبدالنبی نمازی با اشاره به حادثه منا در سال گذشته ادامه داد: امروزه دشنمان اسلام دنبال این هستند تا عید مسلمانان را تبدیل به عزا کرده و این رویه در هر دوره ای نیز بوده است.

وی در ادامه به تقارن عید نوروز با کشتار طلاب مدرسه فیضیه در سال ۴۲  اشاره کرد و ادامه داد:  در آن سال امام خمینی (ره) عید نوروز را عزا اعلام کردند.

نمازی ادامه داد: در آن سال امام خمینی (ره) از علما و مردم درخواست کردند تا در این ایام سوگواری کنند.

امام جمعه کاشان به سالگرد حادثه منا اشاره اشاره کرد و گفت:  در سال گذشته نزدیک به هفت هزار نفر از زائران خانه خدا و ۵۰۰ زائر از هموطنان ایرانی ما به دلیل بی کفایتی و سوءمدیریت شجره خبیث آل سعود به طور مظلومانه ای به شهادت رسیدند و همچنان غم این مصیبت بسیار سنگین است.

نمازی تأکید کرد: خداوند قادر به زودی انتقام مظلومیت ملت ایران، شیعیان بحرین، عراق و مسلمانان مستضعف یمن، سوریه و فلسطین را از شیوخ شیطان پرست خلیج فارس و شجره خبیث آل خلیفه، آل سعود و آل نهیان خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تاریخ مصرف آل سعود به پایان رسیده است، ابراز داشت: سرنوشت آل سعود به مانند و مشابه سرنوشت صدام، قذافی و شاه مخلوع ایران است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: سیاست استکبار،  انگلیس و آمریکایی ها همیشه در طول ۲۰۰ سال اخیر این بوده است که مهره هایی را در راستای مقاصد خود در منطقه ساخته، پرورش و به آنها ابهت کاذب می دادند تا منافع آنان را حفظ کنند و زمانی که تاریخ مصرف این مهره ها تمام می شد آنان را دور می انداختند و این سرنوشت قطعا در انتظار آل سعود خواهد بود.

نمازی مصوبه اخیر کنگره آمریکا را نمونه تمام شدن تاریخ مصرف آل سعود دانست وگفت: بر اساس این مصوبه که اخیرا به اتفاق آرا به تصویب نمایندگان این کنگره رسیده، به خانواده های قربانیان حادثه ۱۱ سپتامبر از عربستان سعودی حق شکایت واگذار شده است.

منبع:مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: