Wednesday 08 May 2024| ۱۹: ۰۶ - چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد؛
تجدید بیعت با امام خمینی(س) در حرم مطهر یک روز تاریخی برای ما خواهد بود.امیدواریم با میثاقی که در این روز با امام راحل بسته می شود بتوانیم با انرژی بالاتر به خواسته و اراده مردم پاسخ دهیم و در خدمت رهنمودهای امام و رهبری باشیم.
مدیران و روسای مجمع مشورتی توسعه استان های کشور با آرمان های والای امام خمینی(س) تجدید میثاق کردند

رئیس،مدیران و روسای مجمع مشورتی توسعه استان های کشور صبح امروز با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با اهداف والا و ارزشمند امام خمینی(س) تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان،دکتر عبدالغفار شجاع رئیس مجمع مشورتی توسعه استان های کشور در تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی در جمع روسای استان ها گفت:سازمان مدیریت برنامه  و بودجه کشور افتخار دارد که امروز برای تجدید بیعت و پیمان با اهداف والای امام خمینی(س) در بارگاه ملکوتی امام راحل حضور یافته است.

دکتر شجاع در ادامه بیان کرد:بعد از انتخابات سال 92 روسای ستادها بر اساس سیاست هایی که دولت تدبیر و امید داشت و بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری، که بارها فرمودند:مردم و دولت باید با هم به عقب افتادگی فرهنگی و اقتصادی توجه داشته باشند. تلاش کردیم بر این اصل بر اساس یک ساختار و تشکیلاتی در سازمان برنامه و بودجه ایجاد کنیم که عقب ماندگی های فرهنگی و اقتصادی جامعه جبران شود.

وی ادامه داد:سازمان برنامه و بودجه مقرر شد که همه روسایی که برای دولت کار می کردند و حتی نخبگان استان ها گرد هم آیند و با تشکیل یک مجمع برای توسعه استان ها به فعالیت بپردازند.خوشبختانه مردم   طی 37 سال گذشته به خوبی در همه عرصه ها حضور داشتند و در زمانی که امام خمینی(س) در قید حیات بودند یکی از افتخارات ما این بود که این روسا نقش آفرینی زیادی در انتخابات مجلس شورای اسلامی،شوراها و خبرگان رهبری داشتند.

دکتر شجاع تصریح کرد:تجدید بیعت با امام خمینی(س) در حرم مطهر یک روز تاریخی برای ما خواهد بود.امیدواریم با میثاقی که در این روز با امام راحل بسته می شود بتوانیم با انرژی بالاتر به خواسته و اراده مردم پاسخ دهیم و در خدمت رهنمودهای امام و رهبری باشیم. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین