Friday 26 April 2024| ۰۶: ۳۶ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
تجدید میثاق با امام و شهدا باید این درس را به جوانان بیاموزد که ساده زیستی و تفکر امام راحل را پیشه کنند و با تدبیر و اهداف خود سعی در متحول ساختن جهان داشته باشند.
نخستین دوره آموزشی و جشن عبادت دانش آموزان مکلف عشایر در حرم مطهر امام خمینی(س) برگزار شد

جمع کثیری از مسئولین،سرپرستان و دانش آموزان عشایر در حرم مطهر حضور یافتند و با آرمان های امام خمینی(س) تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان،روز سه شنبه 19 اردیبهشت ماه جمع کثیری از دانش آموزان و مسئولین آموزش و پرورش با حضور در حرم مطهر با اهدای تاج گل و قرائت زیارت نامه با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

این برنامه از سوی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران به منظور برپایی اولین دوره آموزشی و جشن عبادت دانش آموزان مکلف عشایر در حرم مطهر امام خمینی(س) صورت گرفت تا دانش آموزان سراسر کشور با منویات و آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران از سنین کم آشنا شوند.

در مراسم آیینی تجدید میثاق با آرمان های امام راحل مدیر کل اداره قرآن،عترت و نماز آموزش و پرورش گفت:امروزه شاهد هستیم از سراسر نقاط جهان رهبران ، روسای جمهور و وزرای کشورهای خارجی برای ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به این کشور سفر می کنند از این رو نیاز است تا در فوق برنامه ها بازدید از حرم مطهر را بیشتر مورد توجه قرار دهیم تا دانش آموزان و نسل جوان این کشور از سن کم با اهداف والای امام خمینی(س) آشنایی پیدا کنند.

محمد رضا مسیب زاده در ادامه تصریح کرد:فقر مالی و اقتصادی هیچ گاه نباید باعث شود تا جوانان و نوجوانان از آینده غافل شوند نگاه عمیق به سیره زندگی بزرگان بیانگر آن است که هیچ کدام از بزرگان اهل مادیات و جمع آوری ثرورت نبودند و به همین دلیل در جهان مشهور شده و موثر بودند زیرا فقر مالی را در نظر نگرفته و فعل خواستن را صرف کردند و با رفتار و اهداف شان تاثیر گذار بودند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:تجدید میثاق با امام و شهدا باید این درس را به جوانان بیاموزد که ساده زیستی و تفکر امام راحل را پیشه کنند و با تدبیر و اهداف خود سعی در متحول ساختن جهان داشته باشند.
منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: