Friday 26 April 2024| ۱۲: ۱۹ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و جمعی از اعضای شورا با حضور در درحرم مطهر امام خمینی(س) یاد و خاطره امام راحل را گرامی داشتند.
 قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:نظام جمهوری اسلامی از دستاوردهای امام راحل است که باید حفظ شود

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و جمعی از  اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور در درحرم مطهر امام خمینی(س) با اهدای تاج گل و قرائت زیارت نامه یاد و خاطره امام راحل را گرامی داشتند.

نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: دستاوردهای دینی باافتخار به گذشته وامید به آینده تبیین می شود.  

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان، لطفی، اظهار داشت: با توجه به دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با مقام معظم رهبری باید بگوییم که این دیدار در آستانه دو مناسبت بسیار مهم انجام شد.

وی با اشاره به دو مناسبت مهم افزود: اول نکوداشت یوم الله ۹ دی که روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت و روز در هم پیچیده شدن فتنه عظیم آمریکایی صهیونیستی که بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی چیده شده بود و دومین مناسبت مبارک قرار گرفتن در آستانه آغاز فعالیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان دو نکته بسیار مهم درباره چهلمین سالگرد فعالیت پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نکته اول این است که وقتی می گوییم چهلمین سالگرد، در اصل در سال ۹۷ می باشد و ما سی امین سالگرد را در قالب دهه فجر برگزار کردیم چرا که معتقدیم در فرهنگ اسلام عدد چهل سمبل تکامل و پختگی می باشد و ما می خواهیم چهلمین سالگرد را به عنوان تبیینی به مدت یک سال دستاوردهای نظام مقدس دینی و یادگارهای گران قدر امام را به نمایش بگذاریم.



وی بیان داشت: طبق امار بیش از ۸۵ درصد جمعیت کشور ما در دوره انقلاب یا به دنیا نیامده بودند و یا کودک بوده اند و امروز با این حجم جنگ مجازی و شبهه افکنی می خواهیم به شبهات پاسخ دهیم لذا نگاه ما نگاه دهه فجر ۹۷ نخواهد بود بلکه نگاه سال ۹۷ خواهد بود.

لطفی بیان داشت: افتخار آفرینان هر نظام و دولتی با هر ایدئولوژی و فرهنگی دستاوردهای خدماتی دارند اما ما می خواهیم  کارامدی نظام دینی را به نمایش بگذاریم تا غدیر واقعی و حاکمیت ولایت را به خوبی به درک مردم برسانیم و لازم است که پس از تشکیل ستاد ها فجر ۹۶ تا ۹۷ با این نگاه جلو ببریم چرا که ۴۰ سال را پشت سر گذاشته ایم که باید به لحظه لحظه آن افتخار کنیم.

وی با اشاره به عبادت های امام راحل گفت: امام خمینی(س) باوجود عبادت هایی که داشت می فرمود؛ حفظ جمهوری اسلامی از نماز هم واجب تر است چرا که این نظام با ارزش احیاگر اسلام ناب محمدی می باشد و لازم است که ما با افتخار به گذشته و امید به آینده دستاوردهای دینی را تبین کنیم.


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سه ویژگی دارد یک حرکت در صراط مستقیم با نگاه به فرمایشات ولی امر مسلمین چه در زمان حیات امام خمینی و چه اکنون با فرمایشات مقام معظم رهبری، نه کارکرد جناحی بلکه با رعایت منافع و مصالح ملی می باشد و کارکزد دوم این نهاد نقش آفرینی در بزنگاه ها و لحظه شناسی و عمل به وظیفه به اندازه را دارد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: