مرحوم آیت الله محمد مومن در خاطرات خود به چگونگی عزاداری امام برای سید الشهدا سلام الله علیه پرداخته است.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی آستان، مرحوم آیت الله مومن در خاطرات خود به چگونگی عزاداری کردن امام خمینی (س) برای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در روز عاشورا پرداخته و اینگونه روایت کرده است:
بعد از ظهر روز عاشورای ۱۳۴۲ که امام برای سخنرانی به مدرسۀ فیضیه تشریف می بردند (به احترام عزای سیدالشهدا) تحت الحنک انداخته بودند (عمامه ایشان باز بود) و قسمت جلوی عمامه شان را قدری گِل زده بودند.
برشی از کتاب برداشتهایی از سیره امام خمینی(س)؛ ج ۳؛ ص ۳۲
- منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی و خبری آستان
https://astaan.ir/?p=61971







Thursday, 25 June , 2026