Thursday 28 March 2024| ۱۴: ۴۷ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
با فرمول‌های طبیعی به کمک سه ماده غذایی می‌توانید پوست، مو و ناخن‌های سالم و زیبا داشته باشید.

 بسیاری از افراد به ویژه خانم‌ها به سلامت و زیبایی مو، پوست و ناخن خود اهمیت می‌دهند و انواع و اقسام روش‌های پرهزینه را صرف می‌کنند تا از پیری زودرس و آسیب به پوست و مو جلوگیری کنند و پوست، مو و ناخن‌های زیبایی داشته باشند.

پرتوهای نور خورشید و آلودگی‌های محیطی به سلامت پوست آسیب می‌رسانند و به همین دلیل باید با برخی ترفندها از آسیب به آن جلوگیری کرد.

شما با کمک برخی محصولات کاملا طبیعی می‌توانید به سلامت و زیبایی موها کمک کنید، به شما ۵ محصول معرفی می‌کنیم که به زیبایی روزانه پوست، مو و ناخن‌های شما کمک می‌کند.
روغن زیتون؛ یکی از بهترین محصولات برای سلامت مو

روغن زیتون یکی از بهترین محصولات زیبایی مو است که در اغلب منازل پیدا می‌شود؛ روغن زیتون سرشار از اسیدهای چرب مفید و ویتامین E است که به رطوبت و جوانسازی پوست کمک می‌کند همچنین خاصیت نرم‌کنندگی روغن زیتون باعث می‌شود پوست نرم‌تر و شاداب‌تر به نظر برسد و این ترفند به آبرسانی پوست نیز کمک می‌کند.
سلامت و زیبایی پوست با روغن زیتون

مقداری روغن زیتون را روی پوست خود ماساژ دهید تا به طور کامل جذب شود؛ این روند را هر شب تکرار کنید تا پوست شما آبرسانی شود و شاداب‌تر به نظر برسد.
سلامت و زیبایی مو با روغن زیتون

یک قاشق گرم روغن زیتون را روی پوست سر ماساژ دهید و اجازه دهید ۴۵ دقیقه روی پوست سر شما باقی بماند سپس آن را با شامپوی معمولی بشویید.
سلامت و زیبایی ناخن با روغن زیتون

برای سلامت ناخن‌های و پوست دور آن روغن زیتون را به مدت ۱۰ دقیقه به ناخن و پوست اطراف آن ماساژ دهید و ۳ بار در هفته این روش را تکرار کنید.
زیبایی پوست، مو و ناخن با آووکادو

میوه، روغن و هسته آووکادو برای زیبایی و سلامت پوست، ناخن و موها بسیار مفید است؛ این ماده غذایی حاوی اسیدهای چربی است که به آب‌رسانی پوست‌های خشک و بهبود ظاهر آن کمک می‌کند همچنین برای تغذیه مو و درمان ناخن‌های شکننده بسیار مفید است.
زیبایی و سلامت پوست با آووکادو

آووکادو را به قطعات ریز خرد یا رنده کنید و آن را به شکل ماسک روی صورت و گردن خود قرار دهید و پس از ۳۰ دقیقه آن را بشویید؛ این روش را ۲ یا ۳ بار در هفته تکرار کنید تا خاصیت آووکادو در زیبایی پوست خود را ببینید.
زیبایی و سلامت مو با آووکادو

یک قاشق آووکادوی رنده شده را با روغن جوجوبا ترکیب کنید و آن را بر روی موهای خیس بمالید، سپس موهایتان را با یک کلاه پلاستیکی بپوشانید و اجازه دهید تا این ترکیب تا یک ساعت روی موهای شما باقی بماند سپس موهایتان را با آب سرد بشویید و از این ترکیب دو بار در هفته استفاده کنید.
زیبایی و سلامت ناخن با آووکادو

یک قاشق آووکادوی له یا رنده شده را با روغن نارگیل ترکیب کنید و آن را بر روی ناخن و پوست اطراف آن به مدت ۳۰ دقیقه قرار دهید سپس آن را با آب گرم بشویید و هر روز قبل از خواب این روش را تکرار کنید.
زیبایی پوست، مو و ناخن با چای سبز

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان‌هاست و یکی از بهترین مواد غذایی است که از پیری زودرس پوست و مو جلوگیری می‌کند، چای سبز حاوی ترکیبات فعالی است که اثرات مخرب اشعه ماورابنفش آفتاب را از بین می‌برد و با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند.

این ماده غذایی در درمان و جلوگیری از ریزش مو و تغییرات سطح ناخن بسیار مفید است.
زیبایی و سلامت پوست با چای سبز

محتویات ۲ کیسه چای سبز را با یک قاشق چای خوری عسل و آب یک عدد لیمو مخلوط کنید و ترکیب حاصل را روی پوست صورت خود ماساژ و اجازه دهید به مدت ۱۰ دقیقه روی پوست شما باقی بماند؛ این روش را دو بار در هفته تکرار کنید تا اثرات آن را بر سلامت و زیبایی پوست خود مشاهده کنید.
زیبایی و سلامت مو با چای سبز

۲ یا ۳ فنجان چای سبز را آماده کنید و را به روی موهایتان بریزید و اجازده دهید ۳۰ دقیقه این ترکیب روی مو‌های شما باقی بماند سپس موهایتان را طور معمول بشویید و از این روش، ۳ بار در هفته استفاده کنید تا مو‌هایی سالم و زیبا داشته باشید.
زیبایی و سلامت ناخن با چای سبز

شش قطره روغن جوانه گندم را به یک فنجان چای سبز اضافه کنید و ۱۵ دقیقه ناخن‌های خود را در آن قرار دهید و سه بار در هفته از این روش استفاده کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین