Friday 29 March 2024| ۰۵: ۲۰ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران: سرمایه‌گذاران ممتاز نظام اسلامی شهدا هستند

نادر نصیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در  مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل اظهار داشت: توفیق یافتیم در این ایام مبارک در حرم مطهر امام راحل(ره) حضور یافته و ضمن ادای احترام به معمار کبیر انقلاب و شهیدان سرافراز تجدید میثاقی با آرمان‌های امام، شهدای گرانقدر و رهبری معظم داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) ، وی با گرامیداشت یاد امام و همه شهدا افزود: سرمایه‌گذاران ممتاز نظام اسلامی شهدا و خانواده عزیز آن‌ها هستند که در اندیشه زنده کردن ارزش‌های انقلابی و اسلامی بودند و کمترین وظیفه همه ما پاسداشت آن‌ها و اهتمام به ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ مقابله با ظلم، کفر و استعمار، عدالتخواهی و ترویج فرهنگ ناب اسلامی از شاخص‌های اخلاقی مهم امام و مؤلفه‌های تأثیرگذار پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی بود.

نصیری گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با بیش از ۳۰ هزار شهید آرامیده را بزرگترین مکان فرهنگی و معنوی دانست و افزود: به بهانه‌های مختلف سر سفره این شهیدان حاضر می‌شویم تا تذکر و تلنگری به خود و همه آحاد مسؤولان و مردم  بدهیم که مدیون شهدا هستیم و به برکت خون شهیدان و رشادت‌های آن‌ها سر سفره انقلاب شکوهمند اسلامی نشستیم.

وی از امام سجاد(ع) به عنوان بزرگترین آزاده اسلام یاد کرد و گفت: فرزندان این کشور با تأسی از اهل بیت(ع) سختی‌ها را تحمل کردند و از جان و هستی خویش گذشتند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب آزادگان نیمه پنهان دفاع مقدس هستند.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین