Saturday 20 April 2024| ۰۸: ۳۴ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
جشنواره فیلم موبایلی حرم در آستان مقدس امام خمینی(س)برگزار می شود


به گزارش روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی(س) ، جشنواره فیلم موبایلی حرم مطهر برای زائران آستان مقدس حضرت امام (س) در نیمه دوم تابستان برگزار می شود.

در این جشنواره زائران و مسافرانی که به منظور زیارت به حرم مطهر امام راحل(س) مشرف می شوند می توانند با تلفن همراه خود از خدمات رفاهی، تفریحی و زیارتی حرم مطهر فیلمبرداری کنند و از زاویه نگاه خود این امکانات را به تصویر بکشند و در جشنواره شرکت کنند.

لازم به ذکر است این امکان برای زائران وجود دارد که روی تصاویر گرفته شده با تلفن همراه خود صحبت کنند و دیدگاه و پیشنهادات خود را در زمینه امکانات رفاهی و تفریحی حرم مطهر امام(س)  بیان کنند و از طریق شماره تلفن 09036362273 به پیام رسان های داخلی و خارجی فیلم های خود را ارسال کنند تا فرصت شرکت در جشنواره تابستانی را از دست نداده و یکی از برندگان  این دوره از مسابقات باشند.

روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی(س) در نظر دارد به زائرانی که در این جشنواره شرکت می کنند به تصاویر و فیلم های برگزیده به قید قرعه جوایز مادی و معنوی اهدا کند.

همچنین زائران باید در انتخاب تصاویر و فیلم ها دقت کرده و هنگام تصویربرداری نکات امنیتی را رعایت کنند. مهلت ارسال این تصاویر تا پایان شهریور ماه است و اسامی برگزیدگان از طریق پایگاه اطلاع رسانی آستان به نشانی www.astaan.ir  اطلاع رسانی می شود.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین