Tuesday 19 March 2024| ۱۲: ۵۹ - سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
کد خبر: ۱۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
ادای احترام موکب داران عراقی به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) ،  یکهزار و ۲۰۰ موکب‌دار عراقی پس از پایان سفر سه روزه خود به ایران چهارشنبه شب با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند.

سید عامرالموسوی نماینده موکب‌داران به همراه یکهزار و ۲۰۰ موکب‌دار عراقی پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب با حضور در مرقد مطهر امام راحل با نثار تاج گل، یاد و خاطر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند.

موکب‌داران عراقی که از روز دوشنبه برای شرکت در "همایش تکریم خدام اربعین امام حسین(ع)" به مشهد و قم سفر کرده اند با حضور در کنار مرقد نورانی بنیانگذار کبیر انقلاب با ندای "لبیک یا حسین(ع)" اظهار ارادت خود را به احیاگر دین مبین اسلام و مکتب تشییع در قرن حاضر ابراز کردند.

 همایش تکریم از خدام اربعین امام حسین(ع) از ۲۴ تا ۲۶ شهریورماه جاری به مدت سه روز در شهرهای مشهد و قم برگزار شد و خادمان اربعین حسینی پس از زیارت حرم مطهر کریمه اهل‌ بیت(ع)، عصر امروز (چهارشنبه) برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی و ادای احترام به مقام شامخ امام راحل وارد تهران شدند.

این همایش با هدف تکریم از خادمان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، وفاق و همدلی بیش از پیش ملت عراق و ایران و رساندن پیام پیاده‌روی اربعین حسینی به جهانیان برگزار شد.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین