Friday 29 March 2024| ۰۲: ۲۶ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
فرماندهان ناجا با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند

فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

‌به گزارش خبرنگار  پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) در این مراسم سردار حسین اشتری فرمانده ناجا، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا، سردار محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا، هئیت رییسه ناجا، معاونان، روسای پلیس های تخصصی و جمعی از فرماندهان و کارکنان این نیرو با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن امام نسبت به مقام والای ایشان ادای احترام کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم معنوی با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

همچنین فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را گرامی داشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم پس از تجدید میثاق با امام راحل با حضور در گلزار شهدا یاد و نام شهدا هشت سال جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و حریم را زنده نگاه داشتن و قبور این عزیزان سفر کرده را گلباران و عطر افشانی کردند.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین