Friday 26 April 2024| ۰۰: ۱۴ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
همایش «۳ ساله‌های حسینی» در حرم امام خمینی(س) برگزار شد
همایش «سه ساله‌های حسینی(ع)» به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) با حضور هزاران کودک سه ساله و مادران آن‌ها در حرم مطهر امام خمینی(ره) همزمان با ۸۰۰ شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) ، فاطمه گنجی امروز در حاشیه همایش سه ساله‌های حسینی(ع) در حرم مطهر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرداختن به جایگاه والای حضرت رقیه(س) و فرزند در خانواده دارای هویت انکارناپذیر است و همچنین نشان دادن مظلومیت کودکان مسلمان منطقه و جهان که زیر شدیدترین حملات ظالمانه استکبار جهان و ایادی تکفیری آن‌ها قرار دارند از اهداف برگزاری همایش سه ساله‌های حسینی(ع) است.

وی افزود: همایش سه ساله‌های حسینی به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) با حضور هزاران کودک، مربی و مادران در حرم مطهر امام خمینی(ره) و 800 شهر دیگر با شرکت هزاران کودک سه ساله و مادران آن‌ها برگزار می‌شود.


مدیریت خواهران سازمان بسیج مداحان ادامه داد: هدف از برگزاری این مراسم بزرگداشت نام‌آور سه ساله‌ای است که با وجود سن کم درس زندگی داد تا عشق به پدر، مولا، خدای متعال و اعتلای دین مقدس اسلام از زندگی این بزرگ دخت گرامی امام حسین(ع) به منصه ظهور برسد.

گنجی در پایان خاطرنشان کرد: نمایش تئاتر با داستان گوشواره برای کودکان میان دختران امروزی و حضرت رقیه(س) و نشان دادن مظلومیت کودکان از اقدامات تکفیری و جنایتکاران استکبار جهانی در منطقه و جهان در این همایش به روی پرده می‌رود که توسط نمایشگرهای حرم مطهر امام خمینی(ره) و مکان‌های برگزاری همایش در سطح کشور اجرا می‌شود.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: