Friday 29 March 2024| ۰۲: ۱۱ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
حمیدرضا طیبی: : خودباوری جوانان را مرهون اندیشه های امام خمینی(س) هستیم

رییس جهاد دانشگاهی کشور در تجدید میثاق با آرمان های امام راحل این برنامه معنوی گفت: تشکیل جهاد دانشگاهی در سال ٥٩ حاصل روح خود باوری بود که امام خمینی(ره) در جامعه به ویژه جوانان دمید.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) ، حمیدرضا طیبی با تاکید براینکه طبق فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب ملت بزرگ ایران توانایی حل مشکلات خودشان را دارند، افزود: امروز جهاد دانشگاهی توانسته با تلاش جوانان مومن و متعهد در مرز علم روز حرکت کند.

وی ادامه داد: دانشمندان جهاد دانشگاهی ایران اسلامی توانسته اند در تمامی مباحث علمی مورد نیاز کشور ورود کنند و به فن آوری های روز دنیا دست یابند.

طیبی یادآور شد: ملت بزرگ ایران اسلامی این خودباوری و اعتماد به نفس مثال زدنی خود را مدیون آرمان بلند امام راحل و جانشین به حق ایشان هستند که در همه زمینه های علمی به جوانان این مرز و بوم اعتماد کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی دیگر از رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب به ملت ایران حفظ وحدت و همدلی بود، تصریح کرد: تمامی اقشار جامعه به ویژه نخبگان سیاسی باید ضمن احترام به یکدیگر بر روی حل مسایل و مشکلات کشور توافق و وحدت داشته باشند.

طیبی اضافه کرد: مهمترین آفتی که می تواند برای کشور تبعات منفی داشته باشد تفرقه در میان نیروهای انقلاب است، مسئولان باید با همدلی حول محور ولایت با یکدیگر وحدت و انسجام داشته باشند تا مشکلات کشور یکی پس از دیگری بدست ملت حل شود.

وی در پایان تاکید کرد: فقط با وحدت می توان به اهدافی بلندی که امام راحل برای انقلاب پیش بینی کرده برسیم.
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین