Wednesday 24 April 2024| ۰۹: ۰۹ - چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
آیین نکوداشت کتابداران کتابخانه امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی برگزار شد

آیین تقدیر از کتابداران کتابخانه امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی با حضور اصغریان معاون فرهنگی آستان مقدس حرم،مطهر امام راحل،  اسماعیلی سرپرست کتابخانه و موزه و رزمی مشاور ارشد کتابخانه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س)،  رزمی مشاور کتابخانه امام خمینی و انقلاب اسلامی، در آیین تکریم کتابداران کتابخانه ضمن پاسداشت ارزش های فرهنگی کتابخوانی و تشکر از تلاشگران عرصه کتاب و مطالعه این مناسبت را به کتابداران تبریک گفت.

وی همچنین در خصوص روند پیشرفت کاری کتابخانه از آماده سازی 20 هزار کتاب(جستجوی اولیه، وجین، دفتر ثبت) و ثبت رکورد 10 هزار کتاب توسط فهرست نویسان خبر داد.

رزمی در خصوص آماده سازی بخش کتب مرجع و نشریات بیان کرد : فهرست نویسی کتب مرجع به پایان رسیده و بخش مجلات نیز آماده چینش در قفسات است .

وی اظهار کرد: تا پایان بهمن ماه سال جاری بخش نشریات و مرجع افتتاح می شود.

اصغریان معاون محترم فرهنگی حرم مطهر، ضمن تجلیل از کتابداران و تبریک روز کتابدار، در راستای تحقق فراگیر کردن فرهنگ کتابخوانی، با بیان اینکه در اطراف حرم مطهر کتابخانه ای مناسب وجود ندارد، در راستای خدمت به محرومین منطقه و زائران آستان مقدس از ناشران و خصوصاً ناشرین حوزه کودک خواست تا به مجموعه کمک کنند.

وی همچنین نیاز به همت جمعی برای راه اندازی کتابخانه را از تمامی افرادی که به مجموعه دعوت می شوند را خواستار شد.

در پایان آیین نکوداشت حبیب الله اسماعیلی سرپرست موزه و کتابخانه امام خمینی با تبریک هفته کتاب به کتابداران خاطر نشان کرد: با همت کتابدران و مسئولان زمینه لازم برای مطالعه و کتابخوانی و در نهایت سعادت جامعه فراهم خواهد شد.

منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین